| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Det är så dags å vissla när man har skåret å läppen - (Inlagt av: Roland Jansson) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Kaross och Exteriör | Inläggsformat |
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jag kommer att få ca 6 mm dörrspringor för att gångärnen skall lira, e det mycket eller? Säkert många som tycker att det är en konstig fråga, men om man inte har en fin byggsats att förlita sig på kan man bli lite osäker ibland... ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Det blir så bra så! ligger på 5,7 ytterst 4,5 innerst | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Ja men då så, bara att tuta å köra.... | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ja skit i det. Mina är ibland 3mm och ibland 15mm. Vem fan bryr sej? Oftast de som står bredvid och glor. | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Tut tut, wrom................................................................................. | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Jag tycker det låter väldigt mycket, mina är 2,5 mm +-0,025 ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Micke B - 2012-01-04 20:03 Jag tycker det låter väldigt mycket, mina är 2,5 mm +-0,025 :cool: Har du mätt vaxat, eller ovaxat då Micke? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Micke Ån - 2012-01-04 22:07 Micke B - 2012-01-04 20:03 Jag tycker det låter väldigt mycket, mina är 2,5 mm +-0,025 :cool: Har du mätt vaxat, eller ovaxat då Micke? :bleh:Det är med ögonmått och? (IMG_0523rs.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Nä förlåt mig Blind Mike! LU | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Men testa själva att lyfta en Cobra underifrån i en halvtimme och endast undkomma med en blåklocka. Kom igen nu då! Va!,va? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Bojan, What goes around comes around..... ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm |
Din eller min? Redigerat av Drake 2012-01-06 09:28 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ja du gubben. Så jävla sportig bil har du inte. Fast jag är övertygad om att du har lurat i det i varenda granne på fina gatan där du bor. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |