| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: ingenting är omöjligt för den som inte klarar av att göra det själv.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Besiktnings relaterat | Inläggsformat |
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Nån som vet hur lång tid man har på sig att göra regbes. efter man gjort SFRO2? | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Ingen som vet? | ||
| |||
Vortex #302 Ralf Wrangö/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Det borde väl din SFRO-gubbe kunna tala om. Har du redan gjort SFRO2? Redigerat av Vortex 2011-08-24 12:15 | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Vortex - 2011-08-24 12:14 Det borde väl din SFRO-gubbe kunna tala om. Har du redan gjort SFRO2? Jag har ingen SFRO-gubbe längre, han har slutat ![]() Nej, jag har inte gjort SFRO2 än, funderingen var om jag skulle försöka hinna göra den nu i höst men inte hinner göra regbes. vad händer då, har jag tid på mig att göra den i vår då? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Jag ska träffa min besiktningman imorgon ska försöka komma ihåg att fråga honom. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Vem anlitar du? Jag är ju på jakt efter en ny ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Imorgon ska jag träffa Stefan Rüdow. | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Stefan Rudow är tydligen jätte bra. LS7 om du är klar för SFRO2 då är ju bilen klar för Bilprovningen ju, så ös på. Men du, vi väntar på bilder. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Den är inte helt klar för SFRO2 än, räknar med minst två veckor till förutsatt att jag får de delar jag behöver. Så frågan var om jag hinner göra SFRO2 i höst men inte regbes. är det då ok att göra den i vår? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Det finns ingen tidsbegränsning mellan SFRO2 och regbesiktning. Kollade med Stefan Rüdow. Redigerat av Vortex 2011-08-25 10:45 | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Perfekt, då vet jag ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Försök att hinna med under hösten, alltid skönt att få den biten klar. Jag bes min i November vid noll gradigt. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Jonas H - 2011-08-25 17:28 Försök att hinna med under hösten, alltid skönt att få den biten klar. Jag bes min i November vid noll gradigt. Ja, det är målet, får se hur fort jag får ihop den igen efter de saker som uppdagades efter första provkörningen. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |