| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Jag bygger, alltså finns jag. - (Inlagt av: Drake) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Så ser planen ut, körning mellan kl 10-14 Bindande anmälan och förskotts inbetalning krävs denna sista gång, sedan skall det bli bostäder. Vill man inte köra kan du komma och bara titta. Mer info kommer senare. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Yes! ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Kalas Konas ehh Jonas !! Hoppas hinna byta däck,fjädring, bromsar och chaufför om inte så kommer jag ändå.. :-) | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | K(an)on! Jag kommer! På ett eller annat sätt! ![]() | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | H-O Blom - 2011-07-16 14:11 K(an)on! Jag kommer! På ett eller annat sätt! :cool: Kanske rent av i brallan | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | H-O Blom - 2011-07-16 14:11 K(an)on! Jag kommer! På ett eller annat sätt! :cool: Skönt för dig! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jonas H - 2011-07-15 12:27 Så ser planen ut, körning mellan kl 10-14 Bindande anmälan och förskotts inbetalning krävs denna sista gång, sedan skall det bli bostäder. Vill man inte köra kan du komma och bara titta. Mer info kommer senare. Medlem 200:- Icke 500:- Betalas omg till 9020-43 012 21 glöm ej namn, återbetalas vid ös regn, först till kvarn gasar. Hjälm tvång till förare och passagerare. Åskådare/byggare/ägare komigen nu och snacka lite, kostar inget, men bjuder mig på en fika. ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | '''''ok vad var nytt med detta? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Läs och jämnför, det står att det är hjälm tvång samt att man skall betala i förväg. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Förskott har stått sen första inlägget och skor handskar och bomullskläder är väl kutym eller? :laugh: Besserwisser... ;) O hjälm vem kör utan det? Jo 08:or
Redigerat av bojan@ 2011-08-12 19:52 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag tänker endast ha på mej en tjock och frodig tupe´ Ja kanske ett par vita tajta bommulshandskar, Ska man ha bilen med sej ? | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Shit, där föll idén med att köra i Pride-sviden. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Fyller den 9:de så jag skiter i er! Kommer inte så det så!!! Men??? näää orkar inte... ELLR ? Med slicks så | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Slicks?? Fan va skön du e Bojan ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Då är vi just nu fyra Cobror, ni andra kan väl ta med era slicks toupeer komma och kolla och bjuda mig på kaffe. Jonas Drake H-O Blom Mats H. Fyll på. | ||
| |||
Bryggarn #268 Åke Nithenius/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | Bryggarn kommer. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Tryggt Bryggarn .. Förmodligen sista möjligheten till banåkning för säsongen, borde rycka i högerdojjan hos fler!!? Jäkligt trevligt sist... Å ett helt gäng (inga namn men Jennebo var en ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6yA1xleKvUc Redigerat av Man1n 2011-08-17 14:10 | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | Man, ärligt talat, jag tror Bojan har tacklat av. Är för gammal för sånt här. Han fyller ju år den 9:e. Går ju inte att köra med käpp..eller? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Verkar finnas många fegisar som äger Cobror ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Härlig film Mats, du kanske skall börja gasa nästa gång. ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Jonas H - 2011-08-17 14:50 Verkar finnas många fegisar som äger Cobror ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Härlig film Mats, du kanske skall börja gasa nästa gång. ![]() ![]() ![]() Den 10e då JÄVLAR.. nytunad jhu.. :-) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Bryggarn - 2011-08-17 14:11 Man, ärligt talat, jag tror Bojan har tacklat av. Är för gammal för sånt här. Han fyller ju år den 9:e. Går ju inte att köra med käpp..eller? Vill jhu inte tro att det är så.. Bojjen e jhu född i rätt månad dessutom.. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Kommer PP så kommer jag! Med slicks o då jävlar.. Sakramentskade sumprunkare Blixt och dunder och miljoner tyfoner Jag ska göra papegojpaj av hela rasket Pottsorkar och palsternackor Anåda och anagga Gissa svordomarna så har ni nått o göra! Era Rötägg. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Bojan ...... nu har du glömt att ta de gröna tabletterna igen | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jonas H - 2011-08-16 11:55 Då är vi just nu fem Cobror, ni andra kan väl ta med era slicks toupeer komma och kolla och bjuda mig på kaffe. Jonas Drake H-O Blom Mats H. Bryggarn Fyll på. Redigerat av Jonas H 2011-08-18 12:11 | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | bojan@ - 2011-08-17 22:36 Kommer PP så kommer jag! Med slicks o då jävlar.. Sakramentskade sumprunkare Blixt och dunder och miljoner tyfoner Jag ska göra papegojpaj av hela rasket Pottsorkar och palsternackor Anåda och anagga Gissa svordomarna så har ni nått o göra! Era Rötägg. Nämen, va'falls! "Bomber & granater"! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Som Kapten Haddock sa! Nä jag gör som rullskidåkaren förra gången när vi tillfrågade om det var så klokt att åka på banan när vi for 8 kring han! Jag betalar skatt. Åker gratis. Fick inte in 200kr så jag betalar på plats så det så! Fel nummer ordning..... Ä nu skiter jag i det!! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Det var en gång 17 blondiner som stod utanför en klubb. Efter ett tag frågade vakten: - Varför går ni inte in ?? Blondinerna: - Man måste va 18...! | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Hahaha, den va bra! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag är på konjäflabanan. Vil paråka dit med Bryggarn efter ett stopp med en kopp kaffe hemma hos honom och Shelby :-) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Jaha det blir 50års kalas istället tyvärr, igen. Fan att man har så gamla polare och att alla fyller just nu. Börjar bli jobbigt. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | Taget PP blir kaffe o bulle på verandan. Har ingen hjälm måste införskaffa en sådan eller går det bra med stridshjälmen? | ||
| |||
allan 346/Allan Svensson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: segeltorp | jag kommer och kör Betalar på plats enligt telefon samtalet | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jonas H - 2011-08-18 12:11 Då är vi just nu sex Cobror, ni andra kan väl ta med era slicks toupeer komma och kolla och bjuda mig på kaffe. Jonas Drake H-O Blom Mats H. Bryggarn Allan Fyll på. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Platser kvar, komigen nu då! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag kan ej komma. Har i princip blivit tvingad till flaggvakt på crosstävling den 10´onde. Annars ahade det varit jäkligt kul att åkt dit. | ||
| |||
viper66 #327 Michael Söderfeldt/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 181 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Spånga Status:Bygger | Kommer förbi dock utan bil, blir att snacka lite skit istället, Mvh Micke | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Och Drake kommer ej heller han fiskar då tyvärr!! | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Om allt går enligt plan och jag får ihop det sista och vädret blir vad de lovar nu så kommer jag att komma med den "nyfödda" ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Thomas, vi skall inte köra tävling, utan testa och det passar dej utmärkt. Övriga delar av fältet kan ha andra aktiviteter, så där får vi inte bara gasa omkring. Tror det kommer 20-25 bilar nu, dock minst av Cobror ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Jonas H - 2011-09-08 17:08 Thomas, vi skall inte köra tävling, utan testa och det passar dej utmärkt. Övriga delar av fältet kan ha andra aktiviteter, så där får vi inte bara gasa omkring. Tror det kommer 20-25 bilar nu, dock minst av Cobror :bleh: Inte tävling.. kommer å gå så hårt till att dom förmodligen kommer att stänga banan för gott.. ![]() | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Man1n - 2011-09-08 21:27 Jonas H - 2011-09-08 17:08 Thomas, vi skall inte köra tävling, utan testa och det passar dej utmärkt. Övriga delar av fältet kan ha andra aktiviteter, så där får vi inte bara gasa omkring. Tror det kommer 20-25 bilar nu, dock minst av Cobror :bleh: Inte tävling.. kommer å gå så hårt till att dom förmodligen kommer att stänga banan för gott.. :) ![]() ![]() Men det ser lovande ut för morgondagen för min del i alla fall, jag fick ihop den nya styrningen igår och de nya fjädrarna är monterade i bak. Ska fixa det sista ikväll och provköra lite runt garaget och om allt fortfarande går bra dyker jag upp på Barkarby runt 10 imorgon ![]() Någon som vet vart man kör in på fältet? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | DU / ni kör in ifrån IKEA,s norra sida och rundar dom nybyggda husen, svänger vänster ingenom grinden sväng direkt vänster in på taxibana, jag skall försöka få upp en skylt där. Det är den vanliga infarten sedan flera år, då dom haft event typ Wheels. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Filma mycket nu pojkar ![]() | ||
| |||
Anders99 #127 Anders Teo ![]() |
| ||
Member Inlägg: 6 Plats: Stockholm | Hej, jag vill gärna komma imorgon till Barkaby med min Cobra. Var anmäler jag mig? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | På plats, vi får se hur många som kommer, det är många som vill åka. | ||
| |||
Anders99 #127 Anders Teo ![]() |
| ||
Member Inlägg: 6 Plats: Stockholm | OK, låter bra. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Landade Arlanda 18.30, upp till gävle o hämta damen, ner till Karlskoga hotel, hämtning av bilskrälle i Karlstad kl 8,00 imorgon bitti, Barkaarby ca 11,00 därefter hem till gävle på Eftermiddan . Borde vinna pris för längst färdväg.. Eller största dåren.. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Man1n - 2011-09-09 22:42 Landade Arlanda 18.30, upp till gävle o hämta damen, ner till Karlskoga hotel, hämtning av bilskrälle i Karlstad kl 8,00 imorgon bitti, Barkaarby ca 11,00 därefter hem till gävle på Eftermiddan . Borde vinna pris för längst färdväg.. Eller största dåren.. ![]() Mannen1. Den som gapar över mycket brukar mista hela babianarslet. Fan jag önskar jag kunde vara där och skämma ut mej i morron era gamla jävla bögamatörer! Nästan löjligt att ni ska uppehålla en bana utan att jag kunde medverka | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Man1n - 2011-09-09 22:42 Landade Arlanda 18.30, upp till gävle o hämta damen, ner till Karlskoga hotel, hämtning av bilskrälle i Karlstad kl 8,00 imorgon bitti, Barkaarby ca 11,00 därefter hem till gävle på Eftermiddan . Borde vinna pris för längst färdväg.. Eller största dåren.. ![]() Snyggt engagemang ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Patteponken - 2011-09-10 00:46 Man1n - 2011-09-09 22:42 Landade Arlanda 18.30, upp till gävle o hämta damen, ner till Karlskoga hotel, hämtning av bilskrälle i Karlstad kl 8,00 imorgon bitti, Barkaarby ca 11,00 därefter hem till gävle på Eftermiddan . Borde vinna pris för längst färdväg.. Eller största dåren.. ![]() Mannen1. Den som gapar över mycket brukar mista hela babianarslet. Fan jag önskar jag kunde vara där och skämma ut mej i morron era gamla jävla bögamatörer! Nästan löjligt att ni ska uppehålla en bana utan att jag kunde medverka Ja ha PP F_n va rätt du fick då..apropå gapa efter hela arslet.. Motorgurun stog redo i Karlstad med åket nytvättat, maxtunad, nydäckad,servad och framvagnsinställd, första bomben. Fel kolvar i motorn.. Turbo kolvar så kompet är 8 kilo i grund därav blygsamma 340hk på hjulen, inte tid att resonera om eländet, ska jhu på Barken å tävla med Jonte.. Iväg ..bilen känns bättre än någonsin, bra svar trots effektsiffran.. 3 mil kom jag sen skar fördelardreven på kammen med haubitz smällar ur förgasare och utblås.. Ridå ![]() ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |