| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Bästa sättet att bli kvitt en frestelse, är att falla för den... Citat av Oscar Wilde. - (Inlagt av: Putte-El) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 2 3 Läser nu sida 3 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Micke Ån - 2011-06-19 14:40 Synd att jag missade den här lilla träffen, jag satt i bastun på Träskö Storö med 12 nyexade. brandmän när Ni håll på och snurrade runt konor................... Är det ingen som lyckats filma lite piruetter? HAHAHA!!!!! Ge fan i å hacka på en här sidan, självklart skall det vara polismän...... ![]() ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Man1n - 2011-06-19 19:27 Patteponken - 2011-06-19 19:14 Man1n - 2011-06-19 18:36 Micke Ån - 2011-06-19 14:40 Synd att jag missade den här lilla träffen, jag satt i bastun på Träskö Storö med 12 nyexade. brandmän när Ni håll på och snurrade runt konor................... Är det ingen som lyckats filma lite piruetter? Tyckte det stog 12 nyexade sjulsköterskor O då va man avis.. Snurrfilm kommer här.. då.. http://www.youtube.com/watch?v=6yA1xleKvUc Svårkört med mycket motor i lätt bil Fin film du fick till, din Cobra behöver nog bli mjukare i fram, min gick MYCKET bättre efter att jag släppte på stötdämparna. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Micke Ån - 2011-06-20 09:03 Micke Ån - 2011-06-19 14:40 Synd att jag missade den här lilla träffen, jag satt i bastun på Träskö Storö med 12 nyexade. brandmän när Ni håll på och snurrade runt konor................... Är det ingen som lyckats filma lite piruetter? HAHAHA!!!!! Ge fan i å hacka på en här sidan, självklart skall det vara polismän...... ![]() Åhhh förbannade j-a muppar!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Det var sådana tjejer som lagar människor som var i bastun.......... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vart tog Micke B vägen i lördags ![]() | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Jonas H - 2011-06-20 13:15 Vart tog Micke B vägen i lördags :o Det man inte vet, mår man inte dåligt av! (jag var hemma hos din fru, Jonas!) | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Micke B - 2011-06-20 16:31 Jonas H - 2011-06-20 13:15 Vart tog Micke B vägen i lördags :o Det man inte vet, mår man inte dåligt av! (jag var hemma hos din fru, Jonas!) Va?? Du med !!! | ||
| |||
miakeranen![]() |
| ||
kul att ni kom fram och bad om att få bilder! nu har jag skickat till er som gav mig visitkort. jag skickade med fler bilder i mailen än de som jag lade upp på min sida. | |||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Skitfina bilder Mia! Och vilken ball färgton, det ser ju nästan ut som om dom var tagna från en tävling på 60-talet. Hoppas du gillade åkturen förresten. ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | En film från eländet: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150204920661325&comment... Och jo, det är original ljudspår. Trodde att dom la på lite extra i filmerna, men nu vet jag att dom körde med Cooper Cobra. | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Lite fler bilder (02 (Custom).JPG) (03 (Custom).JPG) (04 (Custom).JPG) (05 (Custom) (Custom).JPG) (06 (Custom).JPG) (08 (Custom).JPG) (09 (Custom).JPG) (10 (Custom).JPG) (11 (Custom) (Custom).JPG) (13 (Custom).JPG) (14 (Custom).JPG) (17 (Custom).JPG) (18 (Custom).JPG) (19 (Custom).JPG) (20 (Custom).JPG) (21 (Custom).JPG) (22 (Custom).JPG) (23 (Custom).JPG) (25 (Custom).JPG) (26 (Custom).JPG) (30 (Custom).JPG) (35 (Custom).JPG) (36 (Custom).JPG) (38 (Custom).JPG) (41 (Custom).JPG) (42 (Custom).JPG) (45 (Custom) (Custom).JPG) (48 (Custom).JPG) (51 (Custom).JPG) (52 (Custom).JPG) (54 (Custom).JPG) (55 (Custom).JPG) (56 (Custom).JPG) (58 (Custom).JPG) (61 (Custom).JPG) (59 (Custom).JPG) (62 (Custom) (Custom).JPG) (63 (Custom).JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Kort o gott en kanon dag. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Många grymma bilder, tack. | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Vems e bilen på bild 14,42 och 58.? Grymma bilder på grymma bilar!! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Det är väl Åkesson ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Matthias - 2011-06-22 07:33 Vems e bilen på bild 14,42 och 58.? Grymma bilder på grymma bilar!! Det är Man1n = Mats Hanning, som gasade riktigt bra, han me. ![]() | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Nej Jonas, Mats är 20 & 21 + några till. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | 222219 är rätt ute, min bil är 10,20,21 mm Men gasade så mycket jag kunde stämmer. ![]() | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Det var inte Åkesson , kommer inte ihåg vad han heter , men jag tror han bor i Stockholm . Det var ett Factory Five kit med drivlina från Mustang -90 har jag för mig . | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Åkesson han med hunden..e på bild 23 in person (vänstra guuben han till höger är HVE ägare till hon som tog korten..) Åkesson bilen på bild 8 , Tyl727 mörkgrön faktiskt, ser svart ut om inte solen ligger på.. Men kommer inte på vad F5 "pöjken" hette, Byggt sedan 2006 och klar 2010 & medlem vart annat år ungefär kommer jag ihåg at han sa dock.. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Jävlar vilken koll.. om det nu inte va tvärtom.. | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Man1n - 2011-06-22 18:25 Åkesson han med hunden..e på bild 23 in person (vänstra guuben han till höger är HVE ägare till hon som tog korten..) Åkesson bilen på bild 8 , Tyl727 mörkgrön faktiskt, ser svart ut om inte solen ligger på.. Men kommer inte på vad F5 "pöjken" hette, Byggt sedan 2006 och klar 2010 & medlem vart annat år ungefär kommer jag ihåg at han sa dock.. "Han med hunden" är Åke "Bryggarn" Nithenius | ||
| |||
Bryggarn #268 Åke Nithenius/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | Hunden? va faen det är ju min co-driver | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Bryggarn - 2011-06-22 19:12 Hunden? va faen det är ju min co-driver Nej hon e ingen ko det är en hund! | ||
| |||
andersb #336 Anders Borg/Sthlm ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 59 ![]() ![]() Plats: Vallentuna | Hej på er. Han på 14,42 och 58 är Daniel Hägerström här ifrån Vallentuna. Superfint bygge som jag försöker komma i närheten av, jäkligt bra att ha någon så nära där man kan ringa och fråga och komma och titta och mäta lite. Nästa gång det blir körning på Barkarby är jag med, garanterat - verkade vara hur kul som helst! /Anders | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Drake - 2011-06-20 22:12 En film från eländet: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150204920661325&comment... Och jo, det är original ljudspår. Trodde att dom la på lite extra i filmerna, men nu vet jag att dom körde med Cooper Cobra. J_vla joll å lägga på FB vi som vågar vägra kan jhu för hlvete inte se. va en man å lägg upp YTube.. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Man1n - 2011-06-22 18:26 Jävlar vilken koll.. om det nu inte va tvärtom.. De va tvärtom.. Ursäkta bryggarn-Åkessson håller min käft tills jag vet nästa gång.. | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Man1n - 2011-06-22 22:13 Drake - 2011-06-20 22:12 En film från eländet: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150204920661325&com... Och jo, det är original ljudspår. Trodde att dom la på lite extra i filmerna, men nu vet jag att dom körde med Cooper Cobra. J_vla joll å lägga på FB vi som vågar vägra kan jhu för hlvete inte se. va en man å lägg upp YTube.. ![]() Men gå gå med i fitbok då fegis! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jo facebook är ett riktigt skvallerplank. Men gör som mej. Ha bara Cobravänner och logga endast in på detta evenmang. Då kan familj och vänner följa en under touren. (CST 2011.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Hmm ok rå, dottern får ordna i helgen.. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Man1n - 2011-06-23 16:01 Hmm ok rå, dottern får ordna i helgen.. Oj vad roligt familjen kommer tycka det blir att följa touren :) För du har väl inget att dölja ha,ha,ha.. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Nu är det bar den där gamla 80-tals hårdrockaren Matiass som vägrar gå med i evenemangsdelen. Han MÅSTE ha något att dölja mucho !! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Patteponken - 2011-06-23 16:18 Nu är det bar den där gamla 80-tals hårdrockaren Matiass som vägrar gå med i evenemangsdelen. Han MÅSTE ha något att dölja mucho !! Och du Patteblatteponken borde nog dölja lite mer.................. *HAHAHA* Redigerat av Micke Ån 2011-06-23 20:36 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Inget att dölja. Give it to me baby !! Får du 16 minuter ledigt från Anna även i år? Jag menar så du hinner slänga dej i fjollåket för att se oss passera Waxholm även i år? Hi, hi.. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Patteponken - 2011-06-23 16:15 Man1n - 2011-06-23 16:01 Hmm ok rå, dottern får ordna i helgen.. Oj vad roligt familjen kommer tycka det blir att följa touren :) För du har väl inget att dölja ha,ha,ha.. Hur f_n ska kunna dölja när originalet ska me... :_) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jaja Redigerat av Micke Ån 2011-06-23 22:55 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Patteponken - 2011-06-23 21:51 Inget att dölja. Give it to me baby !! Får du 16 minuter ledigt från Anna även i år? Jag menar så du hinner slänga dej i fjollåket för att se oss passera Waxholm även i år? Hi, hi.. Dom 16 minutrarna drar jag fast ytterligare 2 slangklämmor, så att jag blir klar med åket nån gång... ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Nä det var taskigt sagt. Puss på dej Micke ![]() | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | 16 minuter för två slangklammer??? Inte undra på att den inte är klar än! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | H-O Blom - 2011-06-26 12:39 16 minuter för två slangklammer??? Inte undra på att den inte är klar än! :laugh: Ja, men du kan ju hajja hur bra mina slangklämmor sitter å andra sidan......... ![]() | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Patteponken - 2011-06-23 16:18 Nu är det bar den där gamla 80-tals hårdrockaren Matiass som vägrar gå med i evenemangsdelen. Han MÅSTE ha något att dölja mucho !! Skulle gärna ha hängt med en sväng, tyvärr bortrest då.. Iron maiden på fredag och Metallica på söndag på Ullevi....vilken fest för en 80-tals hårdrockare!! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 2 3 Läser nu sida 3 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |