| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Hellre hungrig i en Cobra än proppmätt i nått annat.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Nu har dom spikat datum. ![]() Jag planerar att åka dit. Vi samlas väl vid MC Donalds i Upplands Väsby på morgonen för avfärd vid 09,30. | ||
| |||
Bryggarn #268 Åke Nithenius/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | ![]() Redigerat av Bryggarn 2011-05-12 12:28 | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Det är ju en sportbilsträff så det kanske även passar med tyskt stål? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Eller Svensk plast. ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | H-O Blom - 2011-05-12 12:44 Det är ju en sportbilsträff så det kanske även passar med tyskt stål? :cool: Men vaf... Blommen, ska du överge ormen för en folka-racer!? //Danne | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Först Volvo nu Tyskt Wolkåka?? Hur går det med Cobran Blommen? Visst ska du i alla fall vara med Stockholm -Gävle på CST? | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Någon som ska dit i år? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Boring ! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Det här är en av höjdpunkterna på sommaren! Här kan man se många riktiga godingar, Engelska, italienska, tyska, toppat med ett 15-tal cobror(?), YES!! Kan det bli bättre!? ![]() ![]() ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag planerar för det. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Han kanske bara gillar raggarbilar, såna där som det går 13 på dussinet av. Alla är olika och jag gillar ju olika. ![]() | ||
| |||
allan 346/Allan Svensson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: segeltorp | Jag planerar att åka dit om vädret är det rätta ![]() kommer till MC Donalds | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Jag åker också dit om vädret är ok. Möter i sådana fall upp vid MacDonalds. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | 27 aug, Automobil Classic Cars, Klassisk bilträff, Rosersberg. Går av stapeln i Rosersbergs slottspark. Sportbilar och klassiker i alla åldrar. www.automobil.se Kontakt SDTK Stefan Jelvin 0709-860227 Jag har sökt Stefan för att meddela att vi kommer med 10-15 Cobror. | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Lite synd men för att vara fulltaggad den 10e står skrället för tuning i Karlstad den 27-28e.. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Blir vi bara 4 Cobror från Crocs ![]() Jonas Allan Drake Sonesson Då publiken släpps in från 10.00, och insläppet för bilar är mellan 8-9,45 bör vi samlas vid 9,00 för att sedan åka kolonn till Rosersbergs slott. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Tveksamt om jag hinner, kanske ett par timmar på fm. Men troligen inte. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Skit vad det skall bli grymt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jonas. Du vet ju själv hur det är när sockerkaksbaket kommit ivägen för evenemang ![]() | ||
| |||
Conny #325 Conny Hansson/Sthlm ![]() |
| ||
Member Inlägg: 31 ![]() Plats: Nacka, Stockholm | Jaha! Då kanske vi som inte har färdiga bilar ska ta dom på släp dit så antalet blir bättre?????????? ![]() ![]() Redigerat av Conny 2011-08-26 14:54 | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Conny - 2011-08-26 14:53 Jaha! Då kanske vi som inte har färdiga bilar ska ta dom på släp dit så antalet blir bättre?????????? ![]() Helt säker på att Jonas menar dom som har färdiga bilar.. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag vidhåller. Gay-evenemang. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | http://www.youtube.com/watch?v=9tNj7HG5Ow4&NR=1&feature=fvwp | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Conny - 2011-08-26 14:53 Jaha! Då kanske vi som inte har färdiga bilar ska ta dom på släp dit så antalet blir bättre?????????? ![]() Inget fel med det, jag tog med mitt rullande chassi på trailer för ett par år sedan, var nog det som väckte mest uppmärksanhet. Många som är intresserade av cobror och att ev. börja bygga vill se hur det ser under skalet. Jag kommer dit med hojen imorgon, hade hoppats kunna köra cobran in på slotsgården i år men tyvärr dök det upp lite problem vid första provkörningen förra veckan så det går inte ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag är övertygad om att Jonas menade både halvklara ,klara och oklara bilar. Han menade naturligtvis att ni är svikare. Ta med er reservdelar,,funderingar, framvagnar rattstänger och åk till bög.campen. Mycket trevliga möten under korkeneken kan ske. Många nya spännand vänskapsband kan bindas. Redigerat av Patteponken 2011-08-27 08:56 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Just nu är dom tydligen på det dära bögevenamnget. SSMustigt !! | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Har bestämt för mig att du också besökte detta evenemang för ett par år sedan, PP!? ![]() | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | ;D | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vi blev sex starka som möttes upp vid MC Donalds. ![]() Två Cobror var redan på plats när vi gled in ![]() Blev ett trevligt arrangemang som vanligt, mycket blandat. När jag lite tidigt gled iväg stod det två Cobror vid sidan av slottet. Summa 11 Cobror. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2011-08-29 07:08 Vi blev sex starka som möttes upp vid MC Donalds. ![]() Två Cobror var redan på plats när vi gled in ![]() Blev ett trevligt arrangemang som vanligt, mycket blandat. När jag lite tidigt gled iväg stod det två Cobror vid sidan av slottet. Summa 11 Cobror. Roligt Jonas! Nästa år är jag med, you bet! Det hade varit roligt att cobrorna, och alla andra gay(!?)bilar ![]() ![]() Vilka var det nu som kom till slut? Och de sista två, var det några CROCS-cobror, eller några andra? Bilder! Kommentarer! Kom igen nu, Gay som jag är! ![]() | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Jag var där dock utan bil, hade hoppats att jag skulle kunnat traila dit och köra in sista biten i år men jag fick riva ner bl a. styrningen och dämparna bak efter provkörningen här om veckan så det gick inte. Men nästa år ska jag banne mig köra hela vägen dit om vädret är ok ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Nu får ni andra hjälpa till, dom som var där var. Nio stycken. Jonas Bryggarn Allan Sonesson Ormen Lernell Utanför stod två, varav den ene heter Wickström byggd-10. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |