| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: There is no substitute for Cubic Inch. |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör |
Fredagen den 3 juni. Crocs syd har bokat Emmaboda banan för en klubbträff med bankörning (om man vill), gå in på syds länk för att anmäla Er. Alla är välkommna med eller utan bil, har man ingen cobra klar så är det ok att prova på Bilsports superstage bana för en mindre peng ( även ok med Lotus) // Thomas | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Gick in på syds länk, är det bankörning med möjlighet till konkörning eller är bankörning=konkörning ? Norrlänning så du får ha överseende... ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | KONBANA ![]() Samma bana som Bilsport kör sina superstage körningar på. // Thomas | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Ja ja förstår.. Ok! Gullabo kör på 1.28 så jag siktar på 1.27.9.. (att han åker Opel astra nämner vi inte).. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Det är nu dags att anmäla sig till Emmaboda träffen. Anmälan för att vara med under dagen är mest för att veta vem som kommer, och det gäller alla som är intresserade med eller utan bil, detta gör ni genom att mejla mig på thomas@crocs.nu det kostar inget att medverka. Vi kommer under kvällen att ha en grillkväll där ni är välkomna och där finns det möjlighet till övernattning på Korrö vandrarhem ( i Linneryd tel:0470-34249) ni bokar detta själv och uppger cobraklubben som referens. ( om ni kommer redan på torsdagen finns ett begränsat antal platser hos Tony Steen 0703081805 ring i god tid. ) Jag kommer efterhand med anmälningarna att lägga in vilka som är anmälda. Angående superstage banan så behövs ingen anmälan innan utan det är upp till var och en som vill prova, här är ett flertal andra inbjudna detta för att hålla nere kostnaderna på evenemanget så har du någon som vill prova på att köra banan så är de välkomna, hitills så är det ett flertal Vipers, Ferrari och Porche anmälda till detta och kostnaden för externa bilar är satt till 500:- Så se nu till att anmäla Er så att vi kan få en kanondag i Emmaboda. Thomas / Tony | ||
| |||
jannil![]() |
| ||
Hej, jag kommer gärna och umgås, om jag inte har otur med en massa måsten för hälsans skull. Jag ska hinna få jämnare gång på den nya motorn. Den gamla körde stötstång genom vippa på senaste Sverige turen, det var därför den rök mycket emellanåt, men gick något raskt i alla fall. Nu ska jag ta vara på förbränningen bättre och spara utsläpp. Jag är sen med anmälan som vanligt. Vi ses Jan Ebi Nilsson | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Måste backa av Emmaboda, åt helvete att jobba för en firma med utlänska ägare som lägger möten utomlands den 3e, protester tog inte.. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Tråkigt Tänkte försöka få ihop en deltagar lista idag eller imorgon så då får jag ta bort dig ![]() Vi verkar dock bli rätt så många ändå, så vi får bara hoppas på bra väder...... Ni som vet att ni kommer men inte anmält Er kom igen och gör det NU!! | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Kommer med denna eftersom att Cobran somnat in. Skall bara byta koppling i morgon innan vi sticker... (160129-1510257.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Är Det okej med en fyrhjulsdriven bil oxå ?? Redigerat av olastorp 2011-06-01 23:08 | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Ni får köra med vad ni vill Så det är inga problem ![]() | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Okej ska bara slänga ut hundburen då ![]() ![]() | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag kommer inte till mångas förtjusning. Nä men har problem med glapp i styrväxeln. Men hade varit skitkul att åka ner och träffat alla. Men PÅ CST kommer ni inte undan på en hel vecka. Har jävligt dåligt samvete vad gäller Bästefar som både kokat ägg och ordnat logi. Får kompensera detta senare. Ha det så bra grabbar. Mycket film och kort vill vi se. /PP, | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Så här ser anledningen ut till att jag ej kom iväg. Bussning till styrväxeln. Var får man tag i en sån?? Styrväxel Fiat 127 sport 1975 sisådär? (Bussning.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kolla med Roberto på Punto Auto i Skogås. 08-7717921. | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | <p>Hemma efter 5.5 timme skulle varit 4.5 om lagens långa arm inte legat bakom på 70väg i 30-40min. Satt o kolla på gps´n så jag höll på att ta ett rådjur! Tycker mig höra ett ljud som kommit efter banåket. Ett vinande nästan som vindbrus, kan lådan låta så?</p><p>O solbränna fick man på köpet! ajajaj ![]() Redigerat av bojan@ 2011-06-03 22:02 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jonas H - 2011-06-03 07:15 Kolla med Roberto på Punto Auto i Skogås. 08-7717921. Vet exakt vem det är nu när du säjer det. Polarn hade verkstad precis bredvid för massa år sedan. Känner du möjligtvis lackeraren som jobbade där på början-90? Men har fixat en kille som svarvar ett par nylonbussningar som inte är i spagettikvalite. Få se hur det blir. Skitbra! Tack för tipset Jonas. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |