|
|

Plats: Helsingborg | Hej medlemmar i crocs!
Ni som vill ha epostadress som förnamn.efternamn@crocs.nu, hör av er till mig.
Det är en vidaresändning till er egna adress, så all email skickas till er nuvarande adress. Inga egna inställningar behöver ni själv göra. Har ni en krånglig adress idag, eller bara en på jobbet så kan denna vara lättare... plus att om ni bytar adress eller jobb och den gamla adressen försvinner så finns xxx.xxx@crocs.nu kvar och kan pekas om till en annan adress.
För att få en förnamn.efternamn@crocs.nu måste man vara medlem i klubben, och vara beredd på att om man går ur klubben eller inte betalar medlemsavgiften så försvinner denna adress. Dessutom kan inte 2 personer som har samma namn ha lika adresser, så först till kvarn! 
Klara: matthias.winald@crocs.nu danne.carlsson@crocs.nu mats.hanning@crocs.nu peter.sonesson@crocs.nu stig.andersson@crocs.nu niclas.borjeson@crocs.nu |
|
|
|
 Extreme Veteran
 Plats: Gävle | Ja Tack !
Mats.Hanning@crocs.nu (klar)
Jo, men till vilken adress skall den peka mot? Det går fort att lägga in adresser för mig, det som tar tid är om jag skall leta upp era adresser hela tiden. Så uppge adress med en gång så går det smidigare. Kolla också upp så att ni har betalt medlemsavgiften  Är ni inte listade under "Medlemmar" i menýn till vänster så har ni missat... /Kulle |
|
|
|
| Hej, min administrativa läggning hör inte till dom bästa, jag måste rensa medlemskap i allt annat mindre viktigt, men nu är medlemsavgiften betald. Hur som helst så önskar jag beställa tröja Large och dekaler, sätter in pengar 230:- idag på crocs kontot.
Om det går bra väljer jag ebi.nilsson@crocs.nu, min vanliga standard email är jeson1@glocalnet.net.
Ebi / jannil |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | 230:- har du prutat  |
|
|