|
|
Extreme Veteran
   Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jovisst, nu är det dags, skall bara skicka iväg den på en 4-hjulsinställning först, (jag vet att jag egentligen inte behöver det)
Är det nån besiktningsman man inte ska ringa, dvs som är helt dum i huvet..? vem är bra? I Uppsala trakten då.  |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kan rekomendera Gustav i Västerås eller Stefan i Stavsjö. |
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag hade Gustaf i Västerås. Fungerade väldigt bra.
Gustaf Ridderstolpe, Västerås
Mobil 0704-27 43 56 (mån - ons kl 8-14)
e-post ridderstolpe@sfro.com
BILAR, BULLERPROV
Vi försöker köra bullerprov, onsdagar, varje vecka (ca april-oktober) |
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Du håller å¨och smygbygger utan att lägga upp bilder din fan!
Uppdatera albumet nu! |
|
|
|
Extreme Veteran
   Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Ha ha, smygbygger..Jag kan tala om att det har hänt, jag skulle gå över till grannen med en stol och på tillbakavägen fastnade jag i garaget. efter ett tag ringer frun och frågar vart fan jag tog vägen.......
Det är av ren lathet det inte kommit upp bilder... men jag ska göra en insats. |
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Mmm.... men nu har jag suttit och stirrat på "Album" i snart 16 timmar och ännu inte sett ett spår av bilder från dig, släpp dronken och sätt lite fart nu! 
Redigerat av Micke Ån 2011-03-16 12:29
|
|
|
|
Extreme Veteran
   Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Lugna sig, det komma bilder... |
|
|