| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Hellre hungrig i en Cobra än proppmätt i nått annat.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Medlemmar -> Medlemsinfo | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Hej Vi har nu uppdaterat listan vilka som betalt in årsavgiften för 2011, titta igenom listan är du inte med men betalt in så hör av Er. Har ni missat att betala in årsavgiften så är det givetvis inte för sent utan det är bara att betala in, det man får är en T-tröja samt ett dekal kit, så glöm inte att uppge tröjstorlek. Ni hittar listan om ni går in på första sidan och klickar på medlemmar, (alltså inte på nya forumet där finns bara forums medlemmar) för närvarande så är det bara 57 betalande medlemmar så det är nog flera som inte hunnit betala in i år Betala in 300:- på PG 493511-0 MVH
| ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Thomas - 2011-02-09 11:02 Hej Vi har nu uppdaterat listan vilka som betalt in årsavgiften för 2011, titta igenom listan är du inte med men betalt in så hör av Er. Har ni missat att betala in årsavgiften så är det givetvis inte för sent utan det är bara att betala in, det man får är en T-tröja samt ett dekal kit, så glöm inte att uppge tröjstorlek. Ni hittar listan om ni går in på första sidan och klickar på medlemmar, (alltså inte på nya forumet där finns bara forums medlemmar) för närvarande så är det bara 57 betalande medlemmar så det är nog flera som inte hunnit betala in i år Betala in 300:- på PG 493511-0 MVH
PS Glömde skriva in att det kommer att var en hel del Crocs möten/träffar + givetvis CST i år så missa inte detta (kräver förstås att du är medlem;) , läs i kalender samt på forumet så att ni inte missar något. // Thomas | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Hur går tankarna för dom som inte betalar typ nån månad fram över, skicka påminnelse? | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Är med på listan men varken kalender eller tröja i år ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Jonas H - 2011-02-09 12:17 Hur går tankarna för dom som inte betalar typ nån månad fram över, skicka påminnelse?
Skulle man kanske göra, får nog plockas ut manuellt så det hänger väl på om Ricky har tid men det är som sagt ett alternativ. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | 222219 - 2011-02-09 12:45 Är med på listan men varken kalender eller tröja i år ![]() ![]() Kan bero på att du betalade in sent förra året och att du fick tröja då (nu har jag ingen koll på när du betalade ), tror att det är så här att betalningar gjorda okt-dec så blir man medlem kommande år, är inte helt hundra på det men jag tror att det var så vi kom överens om på senaste årsmötet. Skulle det vara fel ändå så maila Kulle. // Thomas | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Tröjan inga problem (tror i och för sig inte att det var sent förra året det var i år) men jag har betalat för en kalender och inte fått någon. | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jag har missat, betalar idag.. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Verkar vara fler kändisar som missat! ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | 222219 - 2011-02-09 14:36 Tröjan inga problem (tror i och för sig inte att det var sent förra året det var i år) men jag har betalat för en kalender och inte fått någon.
Lägg ett mejl till Kulle med din adress, kan ju vara så att din kalender är en av de som kommit tillbaks av någon anledning.
Detsamma gäller alla som eventuellt inte fått något, det kom tillbaka ex antal tröjor och kalendrar på grund av felaktiga adresser, så flyttar ni glöm inte gå in och ändra detta.
| ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag brukar ju inte radera så här radikalt, men som det var förra året med runt 300 medlemmar i listan, då tog jag bort dom som inte hade betalt på 4år eller längre, då föll 150 bort ![]() Nu när jag äntligen har kommit i fatt och har en lista som är up-to-date, så tycker jag att det är lättare för alla att bara ha med dom som har betalt. Så ser man själv om man har glömt eller ej. Får ofta frågan på mail eller när man träffar på någon, "du, har jag betalt eller?" ja, så skall jag kolla det... glömmer man lätt. Nu är det lättare att lägga in direkt när det kommer in på kontot. Otroligt många som har varit med på listan som slarvat med betalningen många år, faktiskt!!! ![]() | ||
| |||
henningstorm #334 Henning storm/Öst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 7 Plats: Eskilstuna | Hej,jag har betalt för 2011 och kan tänka mig storlek large.Mvh Henning | ||
| |||
Lars #323 Lars Essén/Sthlm ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Hej Kulle, nu har jag slutat vara syndare, 300 insatt på crocs konto. En sak jag undrar över, fick man nått slags papper på att man var medlem, som man kan visa upp på tex Hansen Racing så man får 10% på inköp? MVH Lasse | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Lars - 2011-02-09 22:35 Hej Kulle, nu har jag slutat vara syndare, 300 insatt på crocs konto. En sak jag undrar över, fick man nått slags papper på att man var medlem, som man kan visa upp på tex Hansen Racing så man får 10% på inköp? MVH Lasse
Vi har diskuterat detta men det har inte kommit så mycket längre än så, vi får väl ta tag i det igen mao så tar vi upp detta på årsmötet. // Thomas | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Lars - 2011-02-09 22:35 Hej Kulle, nu har jag slutat vara syndare, 300 insatt på crocs konto. En sak jag undrar över, fick man nått slags papper på att man var medlem, som man kan visa upp på tex Hansen Racing så man får 10% på inköp? MVH Lasse Bra förslag Lars, men lite farligt, för nu blev du ansvarig för medlemskortet i fyrfärgstryck inplastat. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jag köpte på Hansen för två veckor sedan och det räckte med att man uppgav sitt medlemsnr. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Matthias - 2011-02-10 11:16 Jag köpte på Hansen för två veckor sedan och det räckte med att man uppgav sitt medlemsnr.
Jo det funkar för det mesta men vi ska titta hur vi kan ta fram ett medlemskort ändå. // Thomas | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Då blir vi nästan en riktig förening! ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Om inte annat ett läckert kort att skicka fram i baren, åtminstone för er som har färdiga bilar..;-) | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | H-O Blom - 2011-02-10 14:34 Då blir vi nästan en riktig förening! :cool:
Kommer vi aldrig att bli enligt vissa | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Matthias - 2011-02-10 15:50 Om inte annat ett läckert kort att skicka fram i baren, åtminstone för er som har färdiga bilar..;-) Hur menar du skulle korten vara olika om bilen är färdig eller inte? Olika färg? De i baren lär ju inte veta vad färgen betyder. Nä skicka fram Racing licensen! Oooooops det där var vist inte kreditkortet! ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Ett blått kort för dom som bygger, ett blått med vita ränder för dom som har bilen klar... | ||
| |||
Hedins #261 Per & Henning Hedin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | Såg att vi inte betalt. Jag satte in 300kr igår Kulle! MVH Henning | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Vill bara påminna om att inte glömma namn när ni betalar in. Kommer ett par om året sin det bara står "medlemsavgift" eller liknande på... jag har ingen möjlighet att se vem som betalat då! Om ni vet att ni betalat men inte är med på listan, kolla vilket datum ni betalt så löser vi nog detta ändå. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Det är jag, båda gångerna! Har gjort så dom sista 24 åren så nu undrar jag om du kan skicka tillbaka pengarna? Eller förresten, skicka ett presentkort hos Summit istället ![]() ![]() ![]() ///Jo det fixar vi lätt, vilka datum har du betalat in? Skicka det så kommer det tillbaka omgående! ))Kulle ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Helvetes jävlar, visste väl att det fanns en hake. Snåljopp! ![]() | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Skäms inte längre så medium blir bra, 204 for ever.. :-) Redigerat av Man1n 2011-02-12 10:31 | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |