| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Bättre bortkommen & omkörd, än omkommen & bortkörd - (Inlagt av: dan.carlsson) |
![]() [Låst] Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
![]() | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Vi kommer att ha en klubbmonter på Elmia i år, så vi kommer att behöva minst 2 st bilar att ställa i den montern. Därför lägger vi in en omröstning på forumet så att ni kan lägga in någon eller några bilar som ni skulle tycka passa i den montern. Det är med andra ord bara att börja, och givetvis är det ok att lägga in sin egen bil. Ni som blir nominerade, om ni inte vill eller har möjlighet att medverka så skriv en kommentar så låser jag det förslaget. (jag har lagt in första förslaget, så det är bara att fylla på med fler förslag) Thomas Engström Crocs styrelse | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Ni kan få låna min med rostiga sidepipes och lera på sidorna efter sista svampturen. Har inte hunnit tvätta den ännu. ![]() ![]() Kan montera tillbaka Biltema Proffesional-märkena om det önskas. Hehe. | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Drake ![]() | ||
| |||
Lars #323 Lars Essén/Sthlm ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Drake - 2011-01-26 14:34 Ni kan få låna min med rostiga sidepipes och lera på sidorna efter sista svampturen. Har inte hunnit tvätta den ännu. ![]() ![]() Kan montera tillbaka Biltema Proffesional-märkena om det önskas. Hehe. Det vore väl fullkomligt suveränt, med lera och allt. Hellst en korg med svamp på passagerarsätet också! Lasse | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Va? Annelli ligger sist??? | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Drake hörs det en smula ironi i den kommentaren ![]() ![]() | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Det var ju jättesnällt att rösta på mej. Men jag står nog över vid en eventuell omröstning ? Thomas din bil då. Jag kom på att jag inte betalat kalender och klubbavgift. Skall göras omgående ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Patteponken - 2011-01-27 19:30 Det var ju jättesnällt att rösta på mej. Men jag står nog över vid en eventuell omröstning ? Thomas din bil då. Jag kom på att jag inte betalat kalender och klubbavgift. Skall göras omgående :( Inte då! Vinner du så åker du. Jag har ju röstat 10ggr på dig ju fast det inte ska gå... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Va! Om PP lägger sig så ligger ju jag 2:a. ![]() Barbwire och Nollåttan sida vid sida, vilken syn!!! Iofs så skildrar det väl rätt bra dom olika ytterligheterna av vår hobby, så varför inte. Jag kan gärna stå där och skämmas bredvid Kulles julgranskula. ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Patteponken - 2011-01-27 19:30 Det var ju jättesnällt att rösta på mej. Men jag står nog över vid en eventuell omröstning ? Thomas din bil då. Jag kom på att jag inte betalat kalender och klubbavgift. Skall göras omgående :( Tack för tanken men en lite oskriven regel på custom showen är att bilar bara kan vara där en gång därför kan varken jag eller Magnus Jinstrand vara med, jag vet faktiskt inte om någon av de inlagda varit med innan?, enda undantaget är om den står i en företagsmonter då går det bra. // Thomas | ||
| |||
woppe #329 Sten Vuopio/Norr ![]() |
| ||
Member Inlägg: 41 ![]() Plats: Luleå | Kanske tar vi ner en från norrland Woppe | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Drake - 2011-01-28 00:46 Va! Om PP lägger sig så ligger ju jag 2:a. ![]() Ve och fasa! | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | woppe - 2011-01-28 20:02 Kanske tar vi ner en från norrland Woppe En Norrlandscobra!? Kul! Ni är så tysta av er där uppe, kul att höra av er lite! //Danne | ||
| |||
krister #305 Krister Sarwall ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Kulle, känner du PRESSEN att få färdig bil.... ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Oj, nu har jag tänkt om !! Jag vill ha min bil i Micke Åhns garage och hans fru . Jag vill jobba med både Micke och frugan . | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ok, jag släpar ner bilen. På ett villkor. Att Micke Åns fru åker med med!
Ok ,jag har ingen jätteballe !
Jag röstade på meh själv. hur jävla dirty är inte det . ha,ha Redigerat av Patteponken 2011-01-30 01:00 | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Patteponken - 2011-01-30 00:54 Ok, jag släpar ner bilen. På ett villkor. Att Micke Åns fru åker med med!
Ok ,jag har ingen jätteballe !
Jag röstade på meh själv. hur jävla dirty är inte det . ha,ha Frun är helt ointresserad av bilar Pp, den enda bilen hon gillar är hennes egen Mini Cooper... Så sorry..... ![]() SNOSKGOPPE! ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Då var allt klart med bokningen av monter, som det ser ut nu så är det 2 bilar som behövs och de som ligger bäst till just nu är Kulle samt PP. Tycker själv att de bilarna skulle passa utmärkt då det visar på hur olika våra bilar är. Återkommer med mer info när det närmar sig påsk. // Thomas | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | När är mässan? Har vi några från Uppsala/Sthlm som ska åka ner? Blom? Ån? Haag? Drake? Annell? | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Custom show är alltid under påsken http://www.custommotorshow.se/ //Thomas | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Inte jag, skidsemester i Vemdalen ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Slösar du bort Cobra pengarna på sånt skit.. ? Familj e jhu bara temporärt Cobra is for ever ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Matthias - 2011-02-02 18:44 När är mässan? Har vi några från Uppsala/Sthlm som ska åka ner? Blom? Ån? Haag? Drake? Annell? Jaha de e den västen Gävle e inte fint nog då.. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Man1n - 2011-02-02 21:21 Matthias - 2011-02-02 18:44 När är mässan? Har vi några från Uppsala/Sthlm som ska åka ner? Blom? Ån? Haag? Drake? Annell? Jaha de e den västen Gävle e inte fint nog då.. Hahaha kom ner du bara så åker vi..... | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag har, vad jag vet nu, inget särskilt för mig i Påskhelgen. Jag har aldrig varit på Elmia så en tur dit är klart lockande som omväxling till äggätandet. Blir vi några från Uppsala med förorter som åker så hänger jag nog på. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | H-O Blom - 2011-02-03 09:00 Jag har, vad jag vet nu, inget särskilt för mig i Påskhelgen. Jag har aldrig varit på Elmia så en tur dit är klart lockande som omväxling till äggätandet. Blir vi några från Uppsala med förorter som åker så hänger jag nog på. Från Uppsala: Matthias Blom | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Låter bra alltid en start Vet vi bara hur många som kommer och vilken dag så kanske det är läge för en cobra kväll?? men detta bör nog bokas så snart som möjligt då hotellen är rätt så välbokade under denna helgen. Angående hur många bilar vi behöver så är det i dags läget 2 st, Kulles och PP's eventuellt så kan vi behöva fler men som det ser ut nu så är det dessa. ( Kulle har sagt ok till att vara med detsamma har PP men han måste bara kolla så att allt går att lösa rent praktiskt så vi bör få ett klartecken i kommande vecka "ingen press på dig PP";) //Thomas | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | En cobra kväll låter lysande, måste bara kolla vilken dag som frun inte bokat in nån "familjepryl".... | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Matthias - 2011-02-03 11:22 En cobra kväll låter lysande, måste bara kolla vilken dag som frun inte bokat in nån "familjepryl".... Vadå, familjepryl?? Jag måste smita ifrån min frus femtioårsskiva, hur lätt kommer det gå, tror du? | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Du har nog så mycket rutin att du klarar av det, dessutom så behöver PP sällskap. I absolut värsta fall så får du väl ta med frun ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jag kan åka fre/lör, vilka ska med? Matthias Blom? Micke B? Man1? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Hur många kan det tänkas bli totalt? Morsan bor nära Elmia. Jag kommer nog ner. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | bojan@ - 2011-02-03 19:54 Hur många kan det tänkas bli totalt? Morsan bor nära Elmia. Jag kommer nog ner. 10st med lite vilja får vi plats hos henne! | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Montern är betald. Så nu finns ingen återvändo... ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | ![]() |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |