| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: bättre att ha en en va en - (Inlagt av: Tony) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | PP fixa ett nytt nånting, hela forumet dog ju efter träffen? Är det normalt vinterbeteende eller? Kräftskiva nr2 imorrn i garaget, Bettan får inte va med taskigt jag vet. Men hon äter ju annan föda. Går Cobror i ide på vintern eller?
:laugh: Varför funkar inte smilskiten! 7 av 8 ja det är ju hög % | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Nä Bojan. Här går vi inte i ide. Bara börja smida nya galna planer ![]() Kräftor i oktober? Måste varit jäääävligt frusna ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Patteponken - 2010-10-22 22:01 Nä Bojan. Här går vi inte i ide. Bara börja smida nya galna planer ![]() Var ute till dom nu på morgonen, dom huttrar fortfarande men till i kväll så borde dom vara goda.. | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Bojan! Vi håller på o planerar nu för två möten som bl.a handlar om CST 2011 och regionala aktiviteter 2011!! //Danne | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | VA!! sa nån KRÄFTOR? Så j...a sugen man blev nu. Har faktiskt några nyfrysta, hinner de tina till ikväll? /G | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | GöstaB - 2010-10-23 12:11 VA!! sa nån KRÄFTOR? Så j...a sugen man blev nu. Har faktiskt några nyfrysta, hinner de tina till ikväll? /G Bara och toktina i kallvatten mumsfilibaba! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Bojan. Eftersom du bad mej. Kom på en riktigt shysst grej att umgås kring. Turridning i Vedum med islandshästar. Spa, bad och mat. Vore ju skitkul http://www.islandshastarvedum.se/ Jag har aldrig testat att rida tidigare. Vad säjer ni machograbbar ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Patteponken - 2010-10-23 18:44 Bojan. Eftersom du bad mej. Kom på en riktigt shysst grej att umgås kring. Turridning i Vedum med islandshästar. Spa, bad och mat. Vore ju skitkul http://www.islandshastarvedum.se/ Jag har aldrig testat att rida tidigare. Vad säjer ni machograbbar ? Jag har varit häst många gånger, rid ut i natten säger man bara!! Tror du inte på fan att kameran funkar ska du ha den? | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jodu Pp, Tänk att sitta på en dag på hästryggen med dig för att sedan avsluta den i badtunnan.... ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Micke Ån - 2010-10-23 19:41 Jodu Pp, Tänk att sitta på en dag på hästryggen med dig för att sedan avsluta den i badtunnan.... :) Ja jag vet ju det, bara din fruga som sätter käppar i hjulet i vanligen ordning? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Äh va fan ! Jag och Micke B drar dit i alla fall. CLUTCH!!!!! Laddade ner deras bästa på I-tune. Fy fan vilken musik !!!!! Tack !! OK, det här är ingen musik för mordäärna småpojkar som lurar på. Tror nog mer denna musik riktar sej till Thomas och Bryggarn ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Patteponken - 2010-10-23 22:51 Äh va fan ! Jag och Micke B drar dit i alla fall. CLUTCH!!!!! Laddade ner deras bästa på I-tune. Fy fan vilken musik !!!!! Tack !! OK, det här är ingen musik för mordäärna småpojkar som lurar på. Tror nog mer denna musik riktar sej till Thomas och Bryggarn ? Da best!!! :) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Nästa CST ska jag åka med hjälm för att skydda mej. Jag värnar om mej, min familj och mina fäders land. Foteviken "" Redigerat av Patteponken 2010-10-24 00:44 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Det kommer bli inbördeskrig inom 12 år i Sverige
Vi kanske kan ringa någon Finsk släkting om det kniper? 90 % av den manliga befolkningen i dag vill hellre sitta och bajsa på sej i ett skyddsrum än försvara sitt land. Puuunkt. Redigerat av Patteponken 2010-10-24 00:50 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Vilket enormt engagemang ? Kan det bero på aktivitet? huumm ???? | ||
| |||
Pege #310 P-G Åkesson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Har inte tid att vara här..... håller på att ladda patroner)))))) | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Pege - 2010-10-24 13:30 Har inte tid att vara här..... håller på att ladda patroner)))))) Det är väl inte du som pangar i Malmö va? ![]() | ||
| |||
Pege #310 P-G Åkesson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Nääää...... Totalt oskyldig till det........ | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Fan å jag som var ute å övningssköt | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |