| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: "So let me get this straight, your engine has 1.6 litres, whereas my bottle of Mountain Dew has 2?" - (Inlagt av: The_Pinks) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Medlemmar -> Medlemsinfo | Inläggsformat |
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Hej, nu har jag summerat och kollat antal betalande medlemmar i klubben. Fram till nu är vi detta året 2010 95st betalande medlemmar. Vi skall skicka ut alla tröjor nu, så vi måste ha uppdaterad lista att skicka efter. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag har uppdaterat under Medlemmar och är ni inte med fast ni har betalt medlemsavgiften så skicka mig ett pm. Det kan vara så att jag har missat att lägga in det i medlemsregistret på någon, kan gå lite snabbt ibland....fast i så fall rättar vi till detta lätt! Kolla under medlemmar i menyn till vänster, alltså inte på forumet. Är ni inte med här har ni antagligen missat ett eller ett par år på medlemsavgiften. | ||
| |||
Pege #310 P-G Åkesson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Vad menas med dom små blå prickarna???? Och < 7 dagar??? | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Pege - 2010-09-26 20:16 Vad menas med dom små blå prickarna???? Och < 7 dagar??? Det innebär att jag eller medlemmen har varit inne och rotat i kontot! Om jag eller den som har kontot uppdaterar något så är det en blå prick i 7 dagar! Oftast är det ju den som har kontot själv som har uppdaterat något, lagt till en bild eller ändrat i texten lite, men nu är det nog jag i dom flesta fallen som har ändrat på något... | ||
| |||
302159 #303 Jan Flensburg/Öst ![]() |
| ||
New user Inlägg: 1 Plats: Trosa | Hej Kulle, Jag skickade in medlemsavgift 300:- och 125:- för en tänkt almanacka 2010-02-08. Trots detta är jag tydligen struken i medlemsregistret. Jag hoppas att du rättar till detta. Mvh Jan Flensburg Spantgatan 11 619 35 Trosa jan.flensburg@telia.com alt. jan.flensburg@jfg-products.se | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | 302159 - 2010-09-27 09:16 Hej Kulle, Jag skickade in medlemsavgift 300:- och 125:- för en tänkt almanacka 2010-02-08. Trots detta är jag tydligen struken i medlemsregistret. Jag hoppas att du rättar till detta. Mvh Jan Flensburg Spantgatan 11 619 35 Trosa jan.flensburg@telia.com alt. jan.flensburg@jfg-products.se Hej Jan! Det är fixat nu! Du är med och skall kunna logga in! | ||
| |||
JockeE #326 Joakim Engström/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 156 ![]() ![]() ![]() Plats: Vendelsö | Hur funkar det med storlekar på tröjorna? Kan man ange det någonstans? Jag behöver en stor tröja efter all grillning och bira i sommar ![]() \\jocke | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | JockeE - 2010-09-29 14:38 Jag behöver en stor tröja efter all grillning och bira i sommar ![]() \\jocke Hahaha kompensera det med mycke garage meka ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Hej på er, nu börjar det att dimpa tillbaka en del tröjor. Kom ett par igår några till idag... ![]() Jag försöker forska fram alternativ adress till dessa, om ni inte har fått tröja ännu så kanske ni skall kolla att ni har en adress som är up-to-date i registret. Har ni flyttat eller så, så skicka ny adress till mig, kulle@crocs.nu eller via pm här på forumet. Julen närmar sig snabbt... f-n vad tiden går! Jag har äntligen fått tummarna ur och röjer i garaget så att jag kan komma igång med skruvandet på min egen bil. Vill ha riktigt i ordning i garaget för en gångs skull innan jag börjar igen. ![]() | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Wow Ricky!!!! Ser fram emot att få se "Barbe Wire" på gatan till våren. Go for it!! /G ![]() | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Barb Wire till våren? Frågan är om det är spelbart ![]() Så kom igen nu och visa att jag har fel ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | äähh, bara ett par veckors jobb kvar på bilen...känns lugnt. ![]() (det har det i och för sig varit i över ett år nu...) | ||
| |||
Vortex #302 Ralf Wrangö/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Hur gör man för att köpa en extra tröja eller två? Ralf. | ||
| |||
Lars #323 Lars Essén/Sthlm ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Jag är också intresserad av att köpa ngn tröja till, de är superfina! Lasse | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Hur ser dom ut ? | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Thomas - 2010-12-10 15:52 Barb Wire till våren? Frågan är om det är spelbart ![]() Sätter 0.030" äkta gjutjärnsflisor från Flint-fabriken på att han hinner, nån som sätter emot?
| ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Ska du borra fulblocket? Redigerat av Micke B 2010-12-10 22:28 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Hey, see ya in the rear mirror, punk! Redigerat av Drake 2010-12-10 22:26 | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Ja, i min! Redigerat av Micke B 2010-12-10 22:27 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Dream on! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Drake. Då får du nog köra lite längre än 1 kilometer nästa år om du ska visa var skåpet ska stå. Du kan ju inte sitta och pressa stackars Mathias så han nästan kör av vägen medan du sitter och blåser i alkometern även 2011. Ha,ha... Var det taskigt, jo det var det nog ? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Ha, lite mer camber så hade jag fixat jag det släppet med 3 promille. Det är jobbigare när röven börjar skaka, och det kommer den att göra!!! ![]() Tar man bara ut bilen när man ska fisåka till korvmojen så visst, men jag tyckte att det var skönt att få skjuts för en gångs skull. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Vilket släpp ?? Äh , var väl bara lite CST ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Jäpp, lite CST! Nu är det dags att pröva på bana. Hoppas att vi kan få ihop något till sommaren. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ska fixa en Wastegate som håller 1.5 bar. Få se hur det funkar. Har bara fest runt lite på 0.5. Tycker lite synd om motorn. Få se om man inte kan överaska hela ekipaget med ett par riktiga däck och ett Järnkors ? | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Patteponken - 2010-12-11 00:09 Ska fixa en Wastegate som håller 1.5 bar. Få se hur det funkar. Har bara fest runt lite på 0.5. Tycker lite synd om motorn. Få se om man inte kan överaska hela ekipaget med ett par riktiga däck och ett Järnkors ? 1,5 Bar o feta däck yeah PP, låter häftigt. Då vill jag få en tur i din orm. Har ju inte haft den äran ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Vortex - 2010-12-10 17:29 Hur gör man för att köpa en extra tröja eller två? Ralf. Hej, sätt in 150:- per tröja på PG 49 35 11-0 och uppge namn, adress storlek, så skickar vi tröjor. Snart dags för ny medlemsavgift, då får ni ny tröja igen. 150:- täcker precis tröja, frakt+emballage. Så kanske vi skulle ta lite mer betalt för att stärka klubbkassan lite? Vad tycker ni? Även dekaler går att beställa extra och kostar ca 30:- plus frakt, blir inget extra om man skickar med detta vid köp av tröja. (Dekaler har Autofab sponsrat med så alla vi säljer blir + i kassan. Samt att dom vi skickat ut inte har kostat något för klubben) | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | JockeE - 2010-09-29 14:38 Hur funkar det med storlekar på tröjorna? Kan man ange det någonstans? Jag behöver en stor tröja efter all grillning och bira i sommar ![]() \\jocke Dom flesta har jag storlek på som ni uppgav när ni blev medlem. Skriv storlek på tröja igen när ni betalar in medlemsavgiften. Kan ju lätt bli så att man ändrar storlek när åren går. ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag har uppdaterat under Medlemmar och är ni inte med fast ni har betalt medlemsavgiften så skicka mig ett pm. Det kan vara så att jag har missat att lägga in det i medlemsregistret på någon, kan gå lite snabbt ibland....fast i så fall rättar vi till detta lätt! Kolla under medlemmar i menyn till vänster, alltså inte på forumet. Är ni inte med här har ni antagligen missat ett eller ett par år på medlemsavgiften. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Kulle - 2011-02-09 09:30 Jag har uppdaterat under Medlemmar och är ni inte med fast ni har betalt medlemsavgiften så skicka mig ett pm. Det kan vara så att jag har missat att lägga in det i medlemsregistret på någon, kan gå lite snabbt ibland....fast i så fall rättar vi till detta lätt! Kolla under medlemmar i menyn till vänster, alltså inte på forumet. Är ni inte med här har ni antagligen missat ett eller ett par år på medlemsavgiften.
Såg inte detta inlägget därför finns det även som en egen tråd Thomas | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vad skall göras med dom som inte betalat inom nån månad eller gamla medlemmar, skicka påminnelse? | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |