| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: bakom varje framgångsrik man står en förvånad fru.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Skulle vilja se en tråd typ förslag och ide´er inför CST 2011. Lite kul att sitta och spåna kring detta . | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Mer spånken till Drake så jag får köra..:) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Va fan , Du är väl klar till nästa år ? Mathias .Vad säjer du om att jag och Micke B skulle komma upp och hälsi på ? Kolla lite vad du pysslar med i garaget ? Bryggarn är säkert med han med. Han vägrar kliva ur Cobran förän början på december. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jag e hemma hela helgen, kom förbi om ni är ute och åker. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | I morgon em kanske? Ska bara kalibrera min lilla mätare så kanske jag kan köra framåt tre-fyra i morn. . ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Du är så välkommen! ring före bara, (070-819 0434). Idag var Sonesson på besök och bjöd på en riktig åktur..kommer du imorrn så måste ju grannarna börja undra...;) | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Men du vågade inte köra! Berodde det på att jag inte var bakis ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Ha ha ha... vägen var för smal. Jag behöver bredare väg när jag provkör, fråga Mr Drake. Men tack för besöket, det var trevligt! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Matthias - 2010-09-04 19:21 Du är så välkommen! ring före bara, (070-819 0434). Idag var Sonesson på besök och bjöd på en riktig åktur..kommer du imorrn så måste ju grannarna börja undra...;) Matthias. Jag, Micke, Bryggarn och Drake? Åker från Stockholm med lovikavantar Vid fyratiden upp till dej . Är det ok ?
Redigerat av Patteponken 2010-09-04 22:43 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Du ska svara nu. Annars så eldar vi upp hela din Metalica samling med skivor,nitarmband ,hakors och massa annat runk. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Ha ha ha Mr Peepee, ni är väldigt välkomna. Jag är hemma från 16.30 | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Rapport från besöket, please ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Bidde inget tyvärr, väder, bakfylla och småungar satte käppar i hjulen. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Drake - 2010-09-06 09:32 Småungar?! Drake, vaf....?Bidde inget tyvärr, väder, bakfylla och småungar satte käppar i hjulen. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | PP,s du vet! Han skyllde på dom i alla fall. Jag tror nog att han också var bakfull. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Drake - 2010-09-06 12:02 PP,s du vet! Han skyllde på dom i alla fall. Jag tror nog att han också var bakfull. :laugh: Aah, puh! Trodde du skaffat knoddar!! ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Drake - 2010-09-06 12:02 PP,s du vet! Han skyllde på dom i alla fall. Jag tror nog att han också var bakfull. :laugh: Va fan, det är ju du som aldrig kan. Du kom ju inte iväg på din egen tour Ha,ha.. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |