| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: "So let me get this straight, your engine has 1.6 litres, whereas my bottle of Mountain Dew has 2?" - (Inlagt av: The_Pinks) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Ny grupp på fejsbokk. Cobra Stockholm Tour 2010 För dom som inte fick nog, en mini-variant av CST 2010. Två dagar i 08-regionen. Anmälningar, rutt & datum-förslag mottages.
Redigerat av Drake 2010-08-22 01:36 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Ruttförslag: vi tar kartan från den stora turen, krymper ner den och lägger den över en stockholms-karta. Sen kör vi så nära det bara går, då spar vi ju in kostnaden för nya klisterlappar! ![]() Fan,det kanske var ett bra förslag, då kanske man kommer in på nya oprövade vägar. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Logi-förslag: Mitt torp Smara. Ligger i Roslagen, på gränsen till Uppland. Ca. 10 minuters färdväg till den riktiga tok-kärringen Waldau. Ingen blek Ölandskopia här inte! Eget massage-institut har hon dessutom, enda sättet att få en "happy ending" i den sekten! ![]() Stället är litet dock, men 6 sängar kan jag fixa, sen blir det luftmadrasser. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Drake vad säger din lilla mätare nu ? 3 promille eller:) Kan förstå att du är sugen på att köra efter att ha fått åka stora delar av dinCST tour :)))) | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Thomas - 2010-08-22 10:30 Drake vad säger din lilla mätare nu ? 3 promille eller:) Kan förstå att du är sugen på att köra efter att ha fått åka stora delar av dinCST tour :)))) 3 promille efter en punshpralin. Fick åka högersäte p.g.a av en glädjemätare. Eller var det inte det??? Ha,ha,ha....................... !!!
| ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Drake - 2010-08-22 01:43 Logi-förslag: Mitt torp Smara. Ligger i Roslagen, på gränsen till Uppland. Ca. 10 minuters färdväg till den riktiga tok-kärringen Waldau. Ingen blek Ölandskopia här inte! Eget massage-institut har hon dessutom, enda sättet att få en "happy ending" i den sekten! ![]() Vem åker du med ? Låter bra. Sen kan vi spåna runtikring det. (Drake.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | CST 08 blir eller blir inte? Fotomöte hos PP blir eller blir inte? Combi av båda blir eller blir inte? 08:or kom igen! Det är ju dött här o på FB. Såg ju lovande ut men dog ut med fotsvam... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag startade en tråd om att träffas och käka hos mej. Men det verkar inte vara något intresse ? Vad gäller Stockolmtouren får nog farbror Drake svara på det. För min del skulle jag kunna ta en helg och åka lite Cobra. Redigerat av Patteponken 2010-09-01 21:36 | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Patteponken - 2010-09-01 21:34 Jag startade en tråd om att träffas och käka hos mej. Men det verkar inte vara något intresse ? Vad gäller Stockolmtouren får nog farbror Drake svara på det. För min del skulle jag kunna ta en helg och åka lite Cobra. Synd eller hur! Tog du bilder från FB från mig eller? /Bojan@ | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |