| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Jag går hellre ut och äter , än ser mina barn svälta - (Inlagt av: SSDD) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Norr | Inläggsformat |
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Blir vi fler än en? ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Vi var tre Cobrar som rullade runt i Sandviken i växlande väder. | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Får vi se några "goa" bilder? /G | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Hittade några bilder ![]() (Cobra1.jpg) (Cobra2.jpg) (Cobra3.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Fina bilder, det regnade i allafall inte som på oss på Sofiero. Massor med schyssta åk, hur många var ni? /G | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Arrangören tror att det var runt 1000 bilar där under dagen, och lite regn kom det. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Ca 1000st!! häftigt. Grattis till en snygg bil förresten. /G | ||
| |||
ShelbyMicke #269 Shelby Micke Löfqvist/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 327 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Skokloster. Status: precis påbörjat bygget | Vems är den röda Cobran? Jag skulle vilja se rutvinkeln från sidan!! | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | ShelbyMicke - 2010-06-01 10:57 Vems är den röda Cobran? Jag skulle vilja se rutvinkeln från sidan!! Micke; Det är Mickes! (222219) ![]() Här ser du hans rutvinkel! http://www.crocs.nu/forum2/photos/get-photo.asp?photoid=3272 //Danne Redigerat av dan.carlsson 2010-06-01 11:11 | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Japp det är min, ny garage lack ser ut som skit men den får duga i år kanske kan bli slätare nästa vinter ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Hittade lite bilder på Cobracars.be som gav mig vinkeln på rutan. (wp4340f2b0.jpg) (wpfc499000_0f.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Grymt! Som jämförelse kan man ju titta på den mörka bilen i början på tråden!! Både sitthöjd o vinkel på rutan, VILKEN skillnad på bilar, till din fördel Micke!! (men smaken är som baken) //Danne | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Tackar för det ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Well, lagom är bäst. Den på sista svart-vita bilden är "too much" tycker jag. Vad är det för färg (nyans) du lackat med? Der jävligt snygg ut på bild i alla fall! | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Törs knappt säga det men det är SEAT 911. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Hehe, helt ok! Själv har jag köpt min på Biltema. ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Micke, jag kan hålla med övriga, blev jätte snyggt. ![]() ![]() Jag tycker inte att rutan får luta för mycke, blir svårare att kliva i o ur, när den är vinklad för mycket. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Enligt ERA's manual så måste rutans vinkel vara 43 grader i centrum om man ska montera deras sidofönster. ERA brukar ha bra koll så 43 grader är nog en bra vinkel. På racecobrorna så lär man nog ha lutat rutan mer för att minska vindmotståndet. Enligt FIA's regler så var man tvungen att ha samma vindruta som på gatbilarna. På tävling med hjälm så gör det inte heller så mycket om det blåser lite om huvudet. Vad har jag själv? Ingen aning! Jag bara skruvade dit rutan. Det såg bra ut så jag såg ingen anledning till att ändra. ![]() Jag har en Soft Top liggande som jag ska montera någon gång. ERA rekommenderar inte att man gör det själv. Särskilt inte om man har störtbåge. Innan jag lämnar in bilen för montering av toppen så kommer jag nog att kolla vinkeln så att den är 43 grader ifall jag vill montera sidorutor senare. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |