| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Add lightness! - (Inlagt av: Drake) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Låt oss bränna en tank, gubbar. Det ska ju regna hela jävla helgen. (: Jag har ev. en plats över, var åker vi? Redigerat av Drake 2010-05-11 08:28 | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Så ska det låta Drake! Hade gärna varit din co-driver, men är upptagen i kväll... =o( //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Men vaffan??? Ingen som vill ut och åka? | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Inte klar änn, blir några timmar i kväll. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Bra, då bjuder du på kaffe och vi kommer med goda råd, typ varför gör du inte sådär istället? ![]() | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Drake - 2010-05-11 13:42 Bra, då bjuder du på kaffe och vi kommer med goda råd, typ varför gör du inte sådär istället? :laugh: Eller frågor som; är det inte en bil du bygger???? ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Jaha, det blev Micke och jag som tog en svängom. Han är bra på att hålla takten men han för som en kratta. Danne hänge på ett tag men PP stannade i garaget och nojade över missljud. Nynäsvägen visade sig att vara bra dansbana, fast några såg rätt förskräckta ut ner vi drog vår "quick-stepp". I Lissma blev vi sittande som ett par panelhönor för vi kom ett par timmar för sent. Men vad gjorde det, det är ju ändå ingen som vågar bjuda upp där. Vi dansade en afton i alla fall! Nästa vecka blir det orm-sång på skansen med efterföljande stadstur. Hoppas på bättre uppslutning då!!! Redigerat av Drake 2010-05-11 22:59 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Ha-ha-ha, Drake, F@n va' bra skrivet! Tack för svängom'en Drake, kul! Blev nog "skid's" i många brallor i bilarna vi for förbi, när ni växla ner o drog, växelvis. Och jaa Bryggar'n, jag förstår att det är lätt att bli lomhörd. En uppsätttning öronproppar hade behövts, och jag lovar, det hade hörts bra ändå! Men var blev Patteponken av? Han stod kvar på parkeringen när vi drog... //Danne | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Det gjorde jag så fan heller. Men jag trodde vi skulle ut och åka? Jag drog iväg och åkte själv. Var b.l.a nere och vände vid vassruggen. Men sen när din är klar Danne. Det första vi gör är att vi åker in till stan och cruisar en helkväll. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Drake - 2010-05-11 22:53 Jaha, det blev Micke och jag som tog en svängom. Han är bra på att hålla takten men han för som en kratta. Danne hänge på ett tag men PP stannade i garaget och nojade över missljud. Nynäsvägen visade sig att vara bra dansbana, fast några såg rätt förskräckta ut ner vi drog vår "quick-stepp". I Lissma blev vi sittande som ett par panelhönor för vi kom ett par timmar för sent. Men vad gjorde det, det är ju ändå ingen som vågar bjuda upp där. Vi dansade en afton i alla fall! Nästa vecka blir det orm-sång på skansen med efterföljande stadstur. Hoppas på bättre uppslutning då!!! Drake, en sak man inte kan anklaga dej för det är att noja över missljud | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Hehe, små motorer gör inte så mycket väsen ifrån sig vet du. Men satan i gatan vad ont det gör när man blir frånåkt av en liten tyst cp-motor | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Förresten, har du kommit på var missljudet kom från? Satt det i diffen eller i skallen? ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jo det var tydligen din bil ![]() Nä, något med bakaxeln. Kom ju jävligt lägligt. Har lust att dra igen garagedörren för den här säsongen ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Närå lilla gubben, det är bara hjärnspöken. Stå på, det är bara att byta om det rasar. Så enkelt är det! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Patteponken - 2010-05-12 16:08 Det gjorde jag så fan heller. Men jag trodde vi skulle ut och åka? Jag drog iväg och åkte själv. Var b.l.a nere och vände vid vassruggen. Men sen när din är klar Danne. Det första vi gör är att vi åker in till stan och cruisar en helkväll. OK, vändplanen då, för du stod ju där när vi åkte, det kan du ju inte säga emot!? Och jag förstå att du inte ville åka o cruisa i sta'n, men vi åkte till Gullmarsplan för o släppa av mig! Det är väl inte samma sak? Sluta sura nu ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Förstår du inte att jag inte var och är intresserad av att ligga i 160 blås på Nynäsvägen bort till Gullmarplan när jag utvärderar eventuella problem på bilen??? Sen din fina kommentar innan du hoppade ner på passagerarsidan i Drakes Cobra "Vågar du inte åka till vassruggen själv " ?? | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |