| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Den som vandrar genom livet med huvudet ödmjukt böjt kliver aldrig i en hundskit - (Inlagt av: dank) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Norr | Inläggsformat |
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Hej ! Skulle vilja bjuda in gamla & nya Cobra-gubbar till diskussionsdag lördagen den 22 maj som uppvärmning inför sommaren. Dagen är tänkt att innehålla garagekoll med Cobrasurr, grillning vid kåken inkl dryck (läs alkohol) och mer Cobrasurr alt diskutera övriga leksaker.. Hemfärd när det passar dock senast den 23e.. Sängplats ordnas om det behövs.. ![]() Obligatorisk intresseanmälan naturligtvis. (Grilltime.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Jag kommer, hoppas det är Cobra väder. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Trevligt, Ere snöblask ställer jag in.. :-) | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | En applåd för Mats!! Lycka till med er träff!! ![]() ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Tack ! d blir kalas.. O de e inge krav på nörrlänskt för att få dyka upp Danne.. ![]() Redigerat av Man1n 2010-03-29 22:21 | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Fan vad bra! Du kör Danne. Orm förståss! | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Men va f___n det är ju Pingst, såg det när jag skulle boka i kalendern då ska ju grabben konfirmeras så släkten kommer ju hit. Jag ska försöka smita en stund i alla fall jag har ju inte så långt. | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Drake - 2010-03-30 02:07 Fan vad bra! Du kör Danne. Orm förståss! Jag kör - du dricker bira!? ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | De e rätt Micke.Pingst, nyår ellr julafton spelar f-n ingen roll de e jhu Norrländsk Cobra träff... :-) | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Samma dag jag besiktar ![]() Skulle va kul att ta bilen upp. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Räknar med dig PP... :-) | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Håller med dig i sak men jag tror att man bör vara smidig för husfridens skull, ska se vad jag kan göra. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Absolut. Vore riktigt kul om du dyker upp en stund, inte så långt att åka. | ||
| |||
Kim #307 Kim Carlsen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Jätte bra... jag kommer, men utan cobran om jag inte får tag i en motor och låda:-) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Kanon Kim! Du är välkommen. Brinner min upp eller världskrig eller nått som gör att det går åt helvete med min egen får du låna min motor och låda.. Kräver att få sitta bredvid på cst dock.. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Riktigt strongt att presidenten dyker upp på våran norrlands träff.. Välkommen kulle ! :-) | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Haha, jo men det är lite långt att köra för en endagsträff, kanske!? ![]() Tackar i alla fall för inbjudan! ![]() | ||
| |||
Kim #307 Kim Carlsen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Men vi kan ha en träff hos mig dagen före så då blir det en 2 dagars:-) | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Hur ser det ut med träffen den 22/5? Blir den av? Och isåfall vilka kommer? | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Hej Pojkar! RIKTIGT åt helsicke nu. Jag måste tyvärr flytta träffen till förhoppningsvis senare i sommar/höst. Jag måste åka på tjänsteresa den 22a som jag tyvärr inte kan delegera. Värsta jag vet är folk som inte håller det dom lovar så jag är inte glad på min styrelse som gjort mig till en sån typ.. Ber om ursäkt och hoppas inte det ställer till det för någon av er. Jag tar första OCH andra rundan pilsner på CST. Mvh | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Du får väl visa att du är en riktig MAN då!!!!! | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | ![]() | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Kan inte frugan ta emot oss annars ??? | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Men då skulle det nog bara bli syjunta, eller hur PP ![]() Redigerat av Micke B 2010-05-13 22:17 | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Är det MANligt nog för dig??? (Man.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | |||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Det verkar som Anell tvivlar på sin egen manlighet !!!! ![]() | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Ja man kör ju som en kärring | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Otroligt vacker bil... ![]() | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
tänkte du skulle gilla den, men en Scania måste väl vara bättre???? | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Har inte sett ditt svar tidigare Anell.. Scan.. nu fåru skärpa till dig.. ![]() | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Här är lite grejjor som företaget där jag är tekniskchef/utveckling tagit fram för bla. lastbil http://www.sepab.se/trafiksakerhet/om_trafiksakerhet.html | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Såå de e ditt fel att man inte ska kunna mygla med körjournal framöver..:D | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Intressant med företaget, kollar nooga en annan dag. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |