| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: "So let me get this straight, your engine has 1.6 litres, whereas my bottle of Mountain Dew has 2?" - (Inlagt av: The_Pinks) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Icke cobra relaterat -> Allmänt snack | Inläggsformat |
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jag köpte ett Painless kit till min TPI för en tid sedan och somras upptäckte jag att det saknas ett antal adapters som skulle ingå och som jag självklart behöver för just min motor. Har mailat cirka 6 gånger med början i september samt ringt och snackat med två olika snubbar på support.. Inget händer, skall det vara så j-a svårt att stoppa ett par kontaktstycken i en giffypåse å skicka??? ![]() | ||
| |||
uffe #355 Ulf Berner ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 81 ![]() ![]() ![]() Plats: Bålsta | Bra att du delar med dig av dina erfarenheter, nu kan jag stryka dom på listan över eventuella leverantörer av kabelhärvor, kvarstår: teloverk/detail zone. Har importerat mycket delar från USA under 20 års tid ,många är bra men vissa tomtar är hopplösa! | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Verkar ju vara allt annat än "Painless" med andra ord!! ![]() //Danne | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Tror inte det var Painless som var stygga mot lille Ån, det var väl Summit, om jag förstod Micke rätt ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Näe Micke B, det är faktiskt Painless som tokdissar mig...... Men jag har bekanta som bor i Texas så snart skickar jag nog jävlarimej dit någon personligen..... | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Ok ! tyckte du sa att du köpt det från summit, ja, det är väl åldern! Du börjar bli lite gammal Redigerat av Micke B 2010-01-03 23:30 | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
#No pain no game# ELLER??? | |||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Kanske ska byta namn? Pain in the ass performence | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | ABSOLUT!!!! Jobbar själv hos en tillverkare/importör och om en konsument köpt nånting av mina ÅF så ser jag fanimej till att konsumenten får hjälp antingen av mig, eller ÅF:en...... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Liten fortsättning som tyvärr ej leder någon vart: I måndags 11/1 singlade jag iväg ett mail, från en helt annan mailadress än den Hotmail som jag tidigare sänt från, till min "kontaktperson" vid Painless. Jag frågade om han kunde hjälpa mig med lite tekniska ärenden, 30 minuter senare plingade det till i min mailbox och svaret var "självklart!" Jag gick då in i min Hotmail, kopierade alla mail jag skickat till honom tidigare och klistar in i min "nya mail och svarade lite försynt att han säkert inte fått mina tidigare mail, kanske pga av något spamfilter eller dyligt. Inget svar igår, jag svarade då en än en gång utan inklipp från Hotmail där jag bara frågade lite försynt om han fått mitt förra mail.... inget svar.... tyst som i graven.... Undrar om dom har nån mailadress i stil med management@painlessperformance.com..... Jävla tomtar!..... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Efter ytterligare ett påringning till min kontakt hos Painless har jag idag fått ett kuvert från Staterna. Dessvärre fick jag bara 2 av 3 saknade adapters. Misstänker att motorn blir svårstartad när jag ej kan koppla in härvan till fördelaren..... Men men det är väl bara att kämpa vidare.. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Det är bara att köra med uttröttningsmetoden!! På dom Micke!!! ![]() ![]() ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | uffe - 2010-01-03 18:25 Bra att du delar med dig av dina erfarenheter, nu kan jag stryka dom på listan över eventuella leverantörer av kabelhärvor, kvarstår: teloverk/detail zone. Har importerat mycket delar från USA under 20 års tid ,många är bra men vissa tomtar är hopplösa! Uffe, vilken kabelhärva blev det för dig, Teloverk, Detail Zone, eller något annat? Någon som har erfarenheter av Hay Wire eller American Autowire? Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jag har läst positivt om American Autowires Nostalgia Harness, som har "50's look" med typ tygklädda kablar (mest för oss Classic-nördar) och som är dubbelt så dyrt som deras 15-harness t.ex. Här är några bilder på deras Nostalgia: ...det var visst det som inte gick ![]() Redigerat av dan.carlsson 2015-12-29 10:59 | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |