| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Bättre bortkommen & omkörd, än omkommen & bortkörd - (Inlagt av: dan.carlsson) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Riviera COBRA HAPPENING 2010 http://accobra.de/wp/ You could not come to Millstatt, but maybe the Riviera Happening next May organized by our french friends is something for you. Welcome to 2010 Cobra Happening! Please find attached details and booking forms for this event. Hope to meet you here in may. Regards Michel & Claudie Lägger till lite mer info när jag får tid, se länk och även bifogade dokument om det kan vara av intresse! ![]() (sainttropez).jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | VADDÅ “Welcome to the 2010 Cobra Happening”??? Jag trodde att det var CST som var "theee shit" Tropez, det är blaha, blaha det. | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Håller med Drake ! Rivieran är ÄNNU längre bort. Satsar på våran tour, lätt!! /G | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jo men detta är tidigare, krockar inte med CST, så man kan köra bägge om man känner för det! | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Lågprofilskillarna kanske hellre väljer rivieran ,hmppfff Vi andra kör på en svamprunda i de nordiska skogarna, eller hur Drake? | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Det blir inget riviera för mig i alla fall. Svamprunda låter bra. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Visst skulle det vara kula att dra iväg någongång. Men just nu är man glad om skrotet håller ihop för en runda i Svea. | ||
| |||
Claus A![]() |
| ||
Hej Svenske Cobra fans ! Vi har booked hotel i St. Tropez ![]() Det er kun 1935km hver vej. ![]() Det var en fantastisk oplevelse i Millstatt i 2009. Det bliver også fantastisk i St. Tropez. Vi håber at se nogle svenske Cobra's ved Riveiraen. Hilsen Claus A Danmark | |||
| |||
ShelbyMicke #269 Shelby Micke Löfqvist/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 327 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Skokloster. Status: precis påbörjat bygget | Drake - 2009-11-19 16:43 VADDÅ “Welcome to the 2010 Cobra Happening”??? Jag trodde att det var CST som var "theee shit" Tropez, det är blaha, blaha det. "theee shit", va-fn var det inte Du som bara ville att CST skulle va typ några gubbar som tar en sväng med bilarna....å inte något större........ | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Yes! Och???
En 200-mila runda med några Cobror är "Theee shit" för mej. Varför krångla till det? Redigerat av Drake 2009-11-21 12:49 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Hmm, några gubbar? Scenariot som jag ser framför mej . En otroligt vacker sommarkväll. Tälten är uppsatta Cobrorna blänker i solnedgången. Vi har fått lite fisk som vi grillar kring brasan. Och det sitter 10 stycken brudar med tindrande ögon som vill veta allt om våra Cobror efter att fått åkt en sväng under dagen. Men vi kan inte rå för det lixom. Jag vill åka nuuu. Eller hur farbröder? Redigerat av Patteponken 2009-11-21 14:07 | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |