| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Det är ont om jordklot... - (Inlagt av: ShelbyMicke) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag och Micke B satt och spånande kring en höstrunda någon fin lördag. Vore kul att få ihop ett gäng bilar innan säsongen är slut. Vi tänkte ta en kurvig runda ner mot Tullinge, Ösmo och sedan ner mot Nynäshamn.Vi kan kanske klämma in en korvgrillning på lämplig plats? Kom igen nu alla med körbara bilar. Nu försöker vi få ihop ett gäng. Aktuellt datum kan vi kanske diskutera här. Hur många känner att Cobran behöver rastas innan vintervilan? Redigerat av Patteponken 2009-09-14 21:23 | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kom med ett förslag. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | z? | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Jonas H - 2009-09-15 06:56 Kom med ett förslag. :) är det inte det han har gjort ? | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Vad sägs om tur nu på lördag? Hur många hakar på ?? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Lär väl bli du och jag. Förmodligen Drake om han inte är utomlands med Cirkus Gay-lord. Riktigt dålig uppslutning och intresse rent allmänt? Visst CST ligger en bit fram i tiden. Men hur många verkar intresserade? Skit samma. Skulle vi bli 5-6 så kommer vi ha skitkul i alla fall. | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | CST är jag med på i alla fal!!! Skulle ha startat min i måndags, men det var en givare som inte ville. Sen har jag inte haft tid i veckan att meka alls med bilen, men allt är kopplat och klart. Skall göra 4-hjulsinställning och göra klart för sfro2-besiktning, sen tar jag med bilen till Megasquirt-killen och startar upp den hemma hos honom istället. Där finns det lite bättre ställe att provköra på också. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Lördag. Vi träffas på Älvsjö mässan. Sen kör vi mot mot vårsta. Vi kan sedan välja att köra mot Skanssund eller Nynäshamn. Nere vid Skanssundet ska det tydligen ligga ett fik. Även färja går över till Hölö om vi vill gå på händer. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ser bra ut. Visst litar vi väl på Smhi ,Ett par dar innan? Redigerat av Patteponken 2009-09-17 21:56 (SMHI.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Patteponken - 2009-09-17 21:47 Lördag. Vi träffas på Älvsjö mässan. Sen kör vi mot mot vårsta. Vi kan sedan välja att köra mot Skanssund eller Nynäshamn. Nere vid Skanssundet ska det tydligen ligga ett fik. Även färja går över till Hölö om vi vill gå på händer. Vilken tid ska vi träffas då? (kan ju va bra att veta Ska vi säga kl. 12,oo Redigerat av Micke B 2009-09-17 22:33 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag tycker 09.00 känns bra. Men när jag även sitter och lurar lite...Drakes prutt kändes ""även bra"". Obefentligt obegagnad skulle jag vilja klassa den som. Ett riktigt bra ämne om man vill jobba med hela kroppen. Rekomenderas! Redigerat av Patteponken 2009-09-17 22:34 | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | En kompromiss kl. 10.oo
| ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Mej spelar det ingen roll. Jag kan vara ute hela natten. Föressten ,är du i garaget och torrmeckar i morgon?Ring mej. Redigerat av Patteponken 2009-09-17 22:41 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Folk är så förbannat sega här inne ! Ni kan sitta och handa helt på egen hand. Glöm aldrig vem som tog handen ifrån er.
Redigerat av Patteponken 2009-09-17 23:00 | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Lite lång startsträcka bara för lördagsrunda PP, annars hade jag självklart ställt upp!! /G Ps. Vi kör nog en egen sväng längs kusten här nere /ds. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | GöstaB - 2009-09-17 23:06 Lite lång startsträcka bara för lördagsrunda PP, annars hade jag självklart ställt upp!! /G Ps. Vi kör nog en egen sväng längs kusten här nere /ds. Nä, nästa gång ordnar ni en lördagsträff. Och vi kommer. Jag och Micke har börjat kolla lite på en resa till Island med bilarna. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Var det inte Grönland vi sa ? | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kan iaf. svara, kan ej frugan jobbar o grabben har fotbollsmatch. Men om 3-8 år framåt, så skall det finnas mer tid då han inte spelar mer ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Island vore riktigt häftigt. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Lördag 19/9 För dom som känner för att åka en sväng på södertörns kurviga vägar i sällskap med likasinnade ![]() Samling Kl. 12.oo på Älvsjömässans parkering | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Vi hoppar Island i morgon,eller Låter perfekt Micke. Tror att Drake skulle hänga med om det inte blev för tidigt. Han skulle visst ut med "The Gaylord-cirkus" i kväll. Kanske han fick napp ? Vad vet jag. Redigerat av Patteponken 2009-09-18 21:29 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | älvsjömässan verkar lite onödigt. Verkar inte som det kommer dit någon. Vid intresse kan vi mötas vid Mickes garage. Hör av er här i så fall. Redigerat av Patteponken 2009-09-19 10:22 | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Bottennapp! ![]() Hey, varför inte norr om stan? Läskigt eller? Fantastisk uppslutning förresten, vad gör alla, gnider med putsduken? Jag tar nog med Danne. PP & Micke, har inte ni platser över till några på byggstadiet? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Jag tar med mej PP junior. Ja det är lite läskigt norr om stan ![]() | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Vad finns det norr om stan? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Underbar lördagsrunda. Helt grymt fint väder på fina slingriga vägar. Blev några timmar med massa smiles per miles ![]() Vet inte riktigt var vi var. Men det vet nog Micke eller Drake ![]() (032.JPG) (031.JPG) (038.JPG) (044.JPG) (045.JPG) (050.JPG) (054.JPG) (058.JPG) (062.JPG) (065.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Ser ut som om ni haft en bra Lördag! | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Bor lite för långt ifrån Stockholm , det hade varit kul att ta en tur med andra Cobror . Finns inga här runtikring vad jag kan se . Är det Micke med den gröna ? Dom måste ha kastat om siffrorna i regnumret :-) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Nä, han kör en behändig 247´a från 40-talet i sin. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | 247" Fiskebåt | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Putt-putt, putt-putt. ![]() Jo, det var en god tur, blev nästan 20 mil idag. Fastnade i Mickes garage till 10.30 så hemturen blev rätt kylig, fast det var lika kul ändå. | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Patteponken - 2009-09-19 23:12 Nä, han kör en behändig 247´a från 40-talet i sin. det ska vara 742 Boeing (742.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Inte Liebherr 274 då? (800px-Bauma_2007_Liebherr_TI_274_5 (Medium).jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Jo, det måste det vara, sidepipesen är ju nästan likadana ![]() | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Hallå era galningar!! Ni verkar haft en riktigt skön tur. Hade varit trevligt att åka med(tack för inbudan) men var på Bauhaus o titta på kakel o klinker ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |