| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Den som gräver en ormgrop åt andra, faller ofta själv däri. - (Inlagt av: Drake) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Norr | Inläggsformat |
larjan![]() |
| ||
Poloj Craftmanschip AB inbjuder till öpet hus för alla intreserade av billbygge typ Cobra 289 427 Mercedec 300 sl Lo cost Crosscart Camaro cup mm. lördagen den Program Vi träffas i vår verkstad i Köping från 10.00 Vi diskuterar billbygge,plastlaminering ,vacuminjesering praktiska övningar, lackering,mm Förtärin i trädgården. Ett besök på Bil och Teknikhistoriska samlingarna och om möjligt ett besök hos Sellholm Tuning. Så lördagen den 8 augusti 2009 Plats Poloj CraftmanshipAB Norra Berget Köping 1 1/2 tim med bil från Stokholm Ev frågor ring 070 309 1090 070 340 4286 poloj@koping.net poloj@telia.com www.poloj.se | |||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Hur hittar man dit då? Norra Berget i Köping finns inte på Eniro.se och på Hitta.se så är det ett berg. | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Så du har tänkt åka ner Mikke, kunde va kul och se din Roadster replika | |||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Jo, jag försöker göra lite längre turer nu när man börjar bli varm i kläderna, och tänkte att det kunde vara ett lämpligt avstånd. Jag har inte pratat med regeringen ännu men om vädret blir bra så kan det bli av. | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Då kan du fika hos mig så kan vi åka tillsammans dit om du har lust. | |||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Fika låter bra, om det blir av så kommer jag den vägen. | ||
| |||
fredda![]() |
| ||
vilket datum? | |||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Lördagen den 8/8 | ||
| |||
fredda![]() |
| ||
de var ju typiskt, samma dag som jag gifter mig. tänkte få lite inspiration innan jag startar projektet. nåja, det lär väl bli fler träffar | |||
| |||
larjan![]() |
| ||
Hej alla intreserade sänd ett mail så kommer en vägbeskrivning | |||
| |||
larjan![]() |
| ||
Adress för träffen är kröcklinge 1 73195 köping | |||
| |||
tjonsso4 #247 Tomas Jonsson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 22 Plats: Köping | Kommer om det inte står som spön i backen. | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Är det inga fler från STHLM som är intresserade? Jag skulle vilja åka, men vi behöver åka till småland o hämta hem barnen. Får se om hustrun vill åka själv. Då kan jag tänka mig åka i en cobra till Köping ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Om du tar dig till Enköping så ordnar vi resten | |||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Enköpingståget; Först så står det, sen så går det ![]() Tack för erbjudandet. Återkommer i "ärendet". //Danne | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Fredda, lycka till med brölloppet och Grattis. Kul med byggar träffar, lycka till. | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Hur hittar jag till dig då Anders? och vid viken tid ska jag komma? | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Du lär väl åka över Fjärdhundra och väg 70 ner till Enköping, när du kommer ner till världsmetropolen innan du passerar över motorvägen har du en jetmack, där svänger du vänster, står Härkeberga på skylten, sedan åker du några km och svänger höger vid nästa skylt härkeberga. Sedan forsätter du vägen fram till du kommer till ett t-kors, grusväg vänster och du svänger höger, fortsätter ca 1km och vid 2a gula huset på vänster sida direkt efter ett grått på höger sida bor jag. Har du problem att hitta ring min mobil 070-7795902 Om vi ska vara där till 10.00 lär vi behöva åka 09.00 så kanske 08.30 eller är det för tidigt? | |||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Jag får väl ta på mig jacka och luva ![]() | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
en och en halv skulle jag tro | |||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | a_annell - 2009-07-31 14:18 Om du tar dig till Enköping så ordnar vi resten Jag måste tyvärr tacka nej till erbjudandet Anders, men tack ändå. Är det verkligen inte några andra som ska åka? Jonas? Micke B?, PP? Blommen? Och alla ni andra cobraägare i STHOLM som jag vet finns där ute ![]() //Danne | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Finns 2 till i enköping vet jag | |||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vore jag singel kunde jag åka på allt, skulle jag göra det nu så blev jag singel. Moment 22 Det finns ju annat o göra åsso. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2009-08-07 13:53 Vore jag singel kunde jag åka på allt, skulle jag göra det nu så blev jag singel. Moment 22 Det finns ju annat o göra åsso. :) Hahaha ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Du har en poäng där Jonas. | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Jo, som att åka hoj Jonas H - 2009-08-07 13:53 Vore jag singel kunde jag åka på allt, skulle jag göra det nu så blev jag singel. Moment 22 Det finns ju annat o göra åsso. :) | |||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Tack för fikat Anders, det blev en tvådagars tur på 65 mil med en liten udda träff i köping Hela sex Cobror fanns på plats. Vi fick en rundtur i Polojs verkstad och korv med dryck i det gröna. Redigerat av 222219 2009-08-09 14:46 | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Varsågod, det är bara att bjuda tillbaka, var kul att se den andra Cobran från enköping och intressant att se måsvinge mercan. | |||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Lite bilder | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Skit med ADSL kopplingen ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Ett försök till. (IMG_1850.JPG) (IMG_1852.JPG) (IMG_1855.JPG) (IMG_1856.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Ser ju ut att ha varit trevligt, med så mycket cobror, 6 st! Häftigt oxå med måsvinge-mercan! Fina bilder Micke! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |