| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Den som vandrar genom livet med huvudet ödmjukt böjt kliver aldrig i en hundskit - (Inlagt av: dank) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Är det någon som funderar på att ställa ut på Båstad Classic 24-26/7 ? Funderar själv på att närvara någon av dagarna, kul om vi blir några stycken. http://www.bastadclassicmotor.se/ /G | ||
| |||
Admin![]() |
| ||
Member Inlägg: 22 | Lägger in lite reklam för Båstad Classic Motor! En riktigt trevlig träff som ligger ända nere vid havet, otroligt vackert! Den arrangeras ihop med Hantverksmässan så man kan gå på båda tillställningarna samtidigt! Se http://www.hantverksmassan.se/ & http://www.bastadclassicmotor.se/ Jag har varit på detta 2år i rad, kanske skall dit i år med om jag har någon bil klar. ![]() (IMG_1737.JPG) (IMG_1736.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
mak1![]() |
| ||
Väntar spänt på om ni dyker upp där:-)! Är i startgroparna för att börja bygga så smått... Lite allmäninfo skadar aldrig. | |||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Jag är anmäld till lördagen, så om vädert är OK så är jag där då. Ska ni med glöm inte att anmäla Er. // Thomas | ||
| |||
svempa![]() |
| ||
Jag fyller år på fredagen, Om huvud och väder tillåter är jag där på lördagen | |||
| |||
mak1![]() |
| ||
Jag var där idag. Inga Cobror, bara sunkiga jaggor.. Nån som kommer att vara där på söndag? | |||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Thomas - 2009-07-20 21:44 Jag är anmäld till lördagen, så om vädert är OK så är jag där då. Ska ni med glöm inte att anmäla Er. // Thomas Lördagen är det planerat, om det blir väder, jag blir hemma i garaget...ingen bil klar. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Får tyvärr också stanna hemma ![]() //Thomas | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Thomas - 2009-07-25 10:41 Får tyvärr också stanna hemma ![]()
Fast Thomas körde efter 12, så han bör vara där.... | ||
| |||
mak1![]() |
| ||
Hade lovat bekanta en båttur i bukten idag.... Är tillbaka nu.... Ska till Båstad imorrn, nån orm som kommer och vara där? | |||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Idag blir det inget för mig iallafall, kom till slut loss igår och var i Båstad mellan 14:00-17:00:) Båstad classic är en trevlig liten utställning som tack vare att det är hantverksmässa samtidigt har väldigt mycket besökare som i vanliga fall aldrig skulle gå på en bilträff, flera märkesklubbar Pantera, Corvette osv brukar träffas där med övernattning och grillning mm brukar vara väldigt trevligt så jag tror att vi inom Crocs kommer att försöka ha en "större" märkesträff i samband med Båstad Classic 2010, återkommer om detta. // Thomas | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |