| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Lika bilar, leka bäst. - (Inlagt av: Drake) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Besiktnings relaterat | Inläggsformat |
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | BEBJH.LBEEsG LBBesi BESIKTNING I DAG!UTAN ANMÄRKNING ![]() Redigerat av Patteponken 2009-05-30 12:42 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Lite bilder från dagen. (Ac bes 2.jpg) (Ac bes 1.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
Åkesson 213/Pär Åkesson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 233 ![]() ![]() ![]() Plats: Ronneby | GRATTIS!!!!!!! Tar en öl för din skull ![]() Redigerat av Åkesson 2009-05-30 15:45 | ||
| |||
krister #305 Krister Sarwall ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Får gratulera, måste vara en fantastisk känsla....... Ps Drick nu inte för många pilsner ![]() ![]() Krister | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Grattis! Ganska nyfikna gubbar på SBP? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Tackar så mycket. Tack! Redigerat av Patteponken 2009-05-30 16:37 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | krister - 2009-05-30 15:46 Får gratulera, måste vara en fantastisk känsla....... Ps Drick nu inte för många pilsner ![]() Jo, nu blir det pilsner. Känns lite som man börjar bli ruttad vad gäller besikting. Så nu får den vila lite medans pappsen firar Saker att fixa. Mappa mer- Höja bilen något - Kolla varför generatorn verkar ladda mindre än vad uttaget är. Eller om jag inte laddad ordentligt??? | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Grattis Patrik !! Vad hände blev grabbarna på SBP yra av alla dina rör och gav upp? eller bara impade?? Berätta mer. Ps. Tog en extra pilsner själv, skyllde på dig. /G | ||
| |||
Pege #310 P-G Åkesson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Gubbarna ser väldans glada ut,du muta inte dom med pilsner? Grattis. /Pege | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | I med fläkten nu Patte! | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Grattis Pp!!!!!! Otroligt fina bilder... | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jag var också tvungen att fira din besiktning.............. Iskall bärs å fiiiiiina Cobrabilder... | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Nu har jag också firat din besiktning PP. ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Grattis tjohoo. ![]() ![]() | ||
| |||
Dreamcatcher #297 Nick Hammarcrantz/Väst ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 75 ![]() ![]() ![]() Plats: Varberg, Nybyggare 070 306 55 32 | Gött jobbat , Grattis DC | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Grattis PP, jag sitter och firar klarad Reg. besiktning ikväll så jag firar lite åt dig med ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
För mig tog det 2 dar, grattis | |||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Kul PP, verkligen! Grattis! Jag förstår om du sitter där med en pilsner, och bara myser... Det hade jag gjort. Och nu behöver du inte torrbryta längre... //danne | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Patteponken - 2009-05-30 16:42 krister - 2009-05-30 15:46 Får gratulera, måste vara en fantastisk känsla....... Ps Drick nu inte för många pilsner ![]() Jo, nu blir det pilsner. Känns lite som man börjar bli ruttad vad gäller besikting. Så nu får den vila lite medans pappsen firar Saker att fixa. Mappa mer- Höja bilen något - Kolla varför generatorn verkar ladda mindre än vad uttaget är. Eller om jag inte laddad ordentligt??? Om du inte behöver, så tycker jag inta att du ska höja den, utan behålla den låg, om det går. Skitläcker. Jag vill ha min LÅÅÅÅÅG, men får kanske lite problem vid skärmkanterna... Men det går ju ändra ![]() //danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Tack för alla glada tillrop ![]() Jag har nu höjt den 1.5 cm. Jag var tvungen. Den tog i vid kraftiga gupp när man åkte 2. Men den ser helt ok nu med. Ser ut att vara lika fram och bak nu. Tror att det blivit lite mer vikt i fram sen sist. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |