| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Gör det, men gör det rätt. - (Inlagt av: Vortex) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Hoppar på frågan om vår träff Hur många har rullande bilar till slutet av april? Kan tänka mig att få ihop lite bilar till slutet av april eller början av maj.( dock inte 1 maj helgen då vi är i England:) Hör av Er här om ni är intresserade samt vad vi kan hitta på // Thomas | ||
| |||
krister #305 Krister Sarwall ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Hej Thomas, jag är körklar och hänger med. Något helt annat, jag har beställt en softtop via Kulle var det svårt att att "sträcka"ut och få bra passform? Får den i början på maj månad. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Att sträcka ut taket var inte så svårt, det jag fick problem med var infästningen mot karossen det blev inte riktigt bra, tror det beror på att jag har lite mycket lutning på rutan så jag borde sy om den i sidorna bak. Så ta det lungt och mätt mycket innan du borrar, det lönar sig. Alternativet är att lämna in den till Topn Trim så fixar dom det, tänk på att dom flyttar i maj juni så det kan vara svårt med tid. // Thomas | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Hej Thomas! Hänger gärna på, om bara alla mina "tåtar" är ihopkopplade till dess, en liten besiktning är oxå ett måste, men viljan finns. /G | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Hej Är tyvärr inte körklar i vår men hänger gärna på. Samlar dock på "goa" vägar i södra Skåne med tanke på ett Cobra Run i sensommar då jag skall vara med och köra! mvh Pär | ||
| |||
svempa![]() |
| ||
Hej Thomas.ja detta vore kul. Jag har besiktning SFRO 2 till helgen den 4 eller 5 beroende på vädret. Det kan kanske bli svårt få allting med papper och allt klart i april, maj borde jag kanke bli klar. Svempa Redigerat av svempa 2009-03-30 18:20 | |||
| |||
king kong #304 Henrik Nilsson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 18 Plats: hässleholm | hej min orm är klar för säsongen så jag är gärna med eftersom jag är ny på detta så är det roligt att fräffa fler cobra ägare.......vi hörs | ||
| |||
jannil![]() |
| ||
Hej, min bil har fått en snäll men fungerande motor. Den duger till vanlig trafik, förövrigt är den så j-a tråkig. Hursom helst så skulle det vara kul att komma med på träff och lite samkörning. Meddela mig eller skriv i forumet vad som händer, jag själv är inte så bra på kontaktnät men ställer upp om ni har förslag på vad jag kan göra för oss alla. Ebi | |||
| |||
Shaddowofcobra![]() |
| ||
Hej! Har kört fast i inspirationsträsket... Skulle vara inspirerande med någon träff..:) //Thomas L | |||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Hej Då är det tid att ta upp tråden igen, tanken var att vi skulle ta en liten runda i nordvästra Skåne helgen den 16-17 maj hur många är intresserade och har rullande bilar då ? Vi kan ju starta med en liten träff så ni som inte har klara bilar kan få lite ny tändning. Så ni som är intresserade maila mig på thomas@lasmekano.se så ska jag sätta ihop en runda till den 16-17 maj. Söndagen den 17 maj är det Sofiero classic så det kanske hade varit bra att ta det då, hör av Er om vad som blir bäst. Imorgon åker jag, Kulle och Todde till Stoneleigh kit car show i England, tydligen en av världens största mässor för kit cars blir nog rätt så fränt hoppas jag. http://www.grosvenorexhibitions.co.uk/KitCar/KitCar.html // Thomas | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Otrolig entusiasm på denna ide ;( | ||
| |||
ormen![]() |
| ||
Jag råkade ut för samma respons. Du får ordna en dataspelsträff med bira, då jäklar blir det intresse. | |||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ormen. Vi har träffats och hittat på ganska mycket grejer. Men jag har aldrig sett röken av dej? Så många kanske är skeptiska på att du själv dyker upp på din träff? | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | ormen - 2009-05-06 19:45 Jag råkade ut för samma respons. Du får ordna en dataspelsträff med bira, då jäklar blir det intresse. Ormen, nu är du inte riktigt rättvis. Det är minst 6 personer som sagt att de(vi, jag anmälde intresse) är intresserade. Du gjorde ett upprop, men följde aldrig upp det med kompletterande information om tid och plats. När jag drar igång något så får jag dels räkna med att puscha på o peppa om man verkligen VILL få till något, och de intresserade ska inte behöva dra informationen ur mig. Det var nog flera med mig som håll utkik i din tråd efter mer info. //Danne (arg men snäll) | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Jag t.ex. ![]() Vad hände, gav du upp? //Drake (snäll men arg) Medlem i Regionkommitté Stockholm "Riktiga motorer suger" | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Hej Thomas Kanonbra initiativ! Är inte helt 100 på att jag kan komma med men skall försöka, dock utan Orm. mvh Pär | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Dessa är intresserade än så länge: Thomas E Påarp Krister S Helsingborg Todde Mörarp Sönne Påarp Henrik nilsson Hässleholm Ricky K ( med locost bil!) påarp Pär J utan bil! Är fler på G så skriv in det här.... Lördag 16-5 | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Får prova detta tillägg då, grillning och mängder av ÖL efteråt ![]() | ||
| |||
krister #305 Krister Sarwall ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Grillövningen kan vi ha hemma hos mej ![]() ![]() | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | NUU snackar du! Sorry missade tråden tidigare, kollar med Olle (han har besiktigat) o. återkommer /G | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Och nu ett nytt tillägg Det blir Lördag den 16 maj ca.13:00 Återkommer om plats men det blir i Helsingborgsområdet, så vi hoppas på bra väder och många bilar. // Thomas Engström Lekledare syd | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Så var det dags för en ny ändring På grund av att flera medlemmar har barn som konfirmeras på lördagen har vi valt att flytta det till söndagen. Återkommer om tid och plats. //Thomas 0705-902475 | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |