| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Drake kanske inte har den största lekamen, men punkolorna är minst sagt abnorma - (Inlagt av: Patteponken) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||||||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg |
| ||||||
| |||||||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||||||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Har nu gått in under flera dagar på Cobra .nu och hittar inget där, kanske inte skall finnas nåt där eller ?? känns vilse ledande ![]() | ||||||
| |||||||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||||||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Nä, det står bara här, en garageträff och för att träffas bara... | ||||||
| |||||||
| ||||||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Okey, jag tolkade det som att det fanns mer info på er hemsida. | ||||||
| |||||||
stiga #131 Stig Andersson/Väst ![]() |
| ||||||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | Skulle vara väldigt trevligt om några fler kommer med, vi blir 5 st från västkusten Hälsningar Stig | ||||||
| |||||||
krister #305 Krister Sarwall ![]() |
| ||||||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Hej Kulle, jag kommer gärna med. Vill gärna kolla hur ni har det. Vill också prata lite softtop med dej. Vad är adressen? Du kan väl maila den. Mvh Krister ![]() ![]() | ||||||
| |||||||
| ||||||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Bra Krister, softtop står högt på min lista, kan inte du gör en undersökning? o återkomma. hittade i Syd-Afrika på www.soft-top.co.za kostar c:a 13 + frakt. ![]() | ||||||
| |||||||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||||||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Sy en egen! Hur jävla svårt kan det vara egentligen? du har ju redan byggt en hel bil, klart du kan gör en topp också. ![]() | ||||||
| |||||||
| ||||||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kallas latmask vad det nu änn skulle vara, har väl blivit några gardiner o dyl under årens lopp. ![]() | ||||||
| |||||||
| ||||||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Min fru "vägrar" hon påstår att vi har för tunn nål i symaskinen ![]() ![]() | ||||||
| |||||||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||||||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Drake - 2009-02-13 11:44 Sy en egen! Hur jävla svårt kan det vara egentligen? du har ju redan byggt en hel bil, klart du kan gör en topp också. :) Äh, kom igen nu. Det är ju ballare att virka en. Bara att smyga in i någon fårhage under sommaren och sedan spinna ullen. Jättenkelt och miljövänligt :laugh: | ||||||
| |||||||
| ||||||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Först ska jag sticka en dator. End of discussion! ![]() | ||||||
| |||||||
| ||||||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Symaskin hit och virka dit....... den enda maskin jag litar på är en V8. Cheva, Ford?? ............... jag säger bara v 8 a!!! | ||||||
| |||||||
| ||||||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Hej Jonas, enligt Kulle hamnar priset någonstans mellan 10 och 13. Det finns tydligen bättre och sämre kvalitet så 13 tusen lär väl vara den bättre. Levereras c:a en vecka efter beställning... får väl börja spara ![]() ![]() Mvh Krister Ett litet tillägg: Alla soft-top tillverkas på beställning så leveranstiden kan variera kraftigt... Mvh Kulle | ||||||
| |||||||
| ||||||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Virka hit och sticka dit. Det här är tamejfan sjukt!!! http://www.youtube.com/watch?v=gbNe20tkRvI&feature=related | ||||||
| |||||||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |