| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Det är inte farten som dödar. Detär dom oväntade stoppen... - (Inlagt av: olastorp) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
Hedins #261 Per & Henning Hedin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | Ingen som planerar någon garageträff i vår? | ||
| |||
Pege #310 P-G Åkesson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Jag kan mycket väl tänka mig att ha en garageträff men då får jag nog städa en månad först så som det ser ut i mitt garage. Mycket grejer, lite plats + 3 byggen på gång. Är ju inte så långt kommen heller men det kanske inte gör nåt. Vilket datum skulle passa då? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | När du vill. Vi kommer bara det är på en helg.. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Återkommer med ett datum, ska bara kolla med frugan så hon inte har planerat nåt utan att berätta för mig. Händer allt som oftast...... | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Med tanke på ditt bygg tempo PEGE, så måste hon nog planera utan dej. ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | ![]() ![]() Har två alternativ Söndagen den 8 Feb. eller Söndagen den 22 Feb. Vilken dag får flest röster? | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Kommer gärna den 8. mvh Pär | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | ![]() Lägger ut lite mer info senare om vägbeskrivning m.m. ![]() ![]() | ||
| |||
262027 #201 Lars Jonasson/Syd ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 99 ![]() ![]() ![]() Plats: v vram tollarp | Låter trevligt kommer också. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag tyckar att man skall vara lite försiktig med adresser o dyl. på ALLA forum ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2009-01-22 09:20 Jag tyckar att man skall vara lite försiktig med adresser o dyl. på ALLA forum ![]() ![]() ![]() Exakt! Mejla eller ring varandra istället! //Danne C | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | Äh adressen kan väl inte vara så hemligt inte telefon nummer iheller? Pege-- Vi kommer den 8:e kl.12 ska man ta med sig några bullar? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Paddan #313 Patrik Nawrocki/Syd ![]() |
| ||
New user Inlägg: 1 Plats: Svalöv | Jag tittar med in om det e ok? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Du är välkommen du oxå Paddan. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Har nu tillbringat 2 dagar med att röja undan den värsta skiten så nu får det räcka,nu kan man komma in utan att stå på huvet över nåt så nu kan jag bygga vidare ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Ja ibland kan det vara bra o få en spark i röva, å tar tag o röjer upp. ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | ![]() Men nu så är det hyfsat rent ![]() ![]() | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Låter trevligt! Kommer gärna inget trasslar, (hon brukar inte göra det). Kanske någon mer härifrån. Besked kommer. /G | ||
| |||
262027 #201 Lars Jonasson/Syd ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 99 ![]() ![]() ![]() Plats: v vram tollarp | Undrar om vägbeskrivning,skulle ev försöka att titta på fälgar smtidigt. M.V.H. L.Jonasson | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Kommer du på väg 17 från Eslöv så är det rakt in mot Landskrona ,innan du kommer fram till motorvägen står en skylt på höger sida Vadensjö, följ den ända in i Vadensjö. Väl inne i Vadensjö följ vägen tills du kommer till Santa Marias bageri ,150 meter efter det på höger sida ett gult hus , nr 87. För er som kommer på motorvägen norrifrån tag av vid Landskrona norra ,sväng vänster mot Vallåkra,efter nån kilometer skylt höger Härslöv , kör rakt igenom Härslöv , efter nån kilometer delar vägen sig i ett Y tag den smala högra vägen så kommer ni "rakt" på mitt hus. För er som kommer motorvägen söderifrån tag av Landskrona södra, sväng höger ut från stan ni kör då på väg 17 ,Vadensjö då till vänster följ sen den första vägbeskrivningen. Skulle ni trots allt inte hitta ring 0418-432724 | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | ![]() Man kanske skulle börja sova med Hagelbrakaren laddad sidan om sängen.... ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Todde #232 Tord Ströberg/Syd ![]() |
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: Helsingborg | Jag och Sebastian kommer gärna | ||
| |||
Ricky #309 Ricky Erlandsson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 134 ![]() ![]() Plats: Lerberget. / demonterar | Jag kommer med mvh Ricky | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Ni är välkommna. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Kommer ensam, Olle D. o. Laholmarna hade förhinder. / G | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Det var ju synd men du är hjärtligt välkommen. | ||
| |||
Ricky #309 Ricky Erlandsson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 134 ![]() ![]() Plats: Lerberget. / demonterar | hej Måste avboka Chefen Dålig får bli mitt eget Garage hoppas att vi ses framöver mvh | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | Hedins+Thomas Husberg är snart på gång! Ses vid 12 tiden | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Vill bara tacka alla som kom på garageträffen idag,vi blev 15 stycken om jag räkna rätt.Det var roligt att träffa lite folk som oxå bygger. Jag hade väldigt trevligt och hoppas att ni oxå hade det. Hedins och Thomas hoppas ni hitta fram till Farsan. Mvh P-G | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | Ja det var roligt att komma ut och snacka lite och kolla lite på andra byggen. Ja vi var och kolla på din farsas projekt. Fräckt. Vi ses nog snart igen! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Hej igen. Kom just hem efter en liten omväg inom Toddes garage. Tack för en trevlig eftermiddag, jätte kul att se ett lite annorlunda skitfräckt bygge. Ska bli spännande att se färdigt. Mejlar ner några kort från träffen, som du kan lägga in i albumet, så övriga kan stilla sin nyfikenhet. /G | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Tack det vore snällt.Hade ju själv ett stendött batteri i kameran så det blev inget fotat. Mvh P-G | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Kunde tyvärr inte vara med denna gången, var tvungen att vara i Stockholm. men det var kul att så många kom. // Thomas | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Tack skall du ha PG! mvh Pär | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: Helsingborg | Tack för en trevlig träff! Ser riktigt fint ut! Här kommer lite bilder: Mvh Todde och Sebastian PS. Kan skicka alla bilderna jag tog på ditt bygge om du vill? Redigerat av Todde 2009-02-09 19:11 (IMG_1789.JPG) (IMG_1810.JPG) (IMG_1798.JPG) (IMG_1802.JPG) (IMG_1806.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ser riktigt jäkla bra ut !! | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Ja tack gärna Todde,bilder på bygget kan man inte få för många av. Kan va bra att ha när man blir äldre och senilare. Har lagt in några bilder i albumet från garageträffen oxå. Redigerat av Pege 2009-02-09 19:39 | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: Helsingborg | Hej! Har skickat på din mejl nu! Mvh Todde o Sebastian | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Tycker det ser ut som du städat sen vi var där ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 237 ![]() ![]() ![]() Plats: Vadensjö/Landskrona | Ja det blev en riktig megaröjning,det behövdes verkligen.Det va grejer överallt. Har börjat med Paddans ram nu så snart ser det väl lika dant ut igen,Suck. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |